- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

۴۰میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان ۱۲۰تختخوابی پارس آباد تخصیص می یابد

حجت الاسلام حبیب برومند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: در نشستی که اخیراً با وزیر بهداشت داشتیم، موانع و مشکلات طرح بیمارستان ۱۲۰تختخوابی پارس آباد بررسی و مقرر شد به محض اتمام عملیات ساخت ، مبلغ ۴۰میلیارد ریال برای تجهیز این بیمارستان از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان ۱۲۰تختخوابی پارس آباد با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، ادامه داد: در بودجه سال جاری همچنین ۸۰میلیارد ریال برای تکمیل این طرح عظیم ملی پیش بینی شده است.

وی به ضرورت تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود: بر اساس قول و اظهارات وزارت مسکن و شهرسازی که متولی ساخت بیمارستان ۱۲۰تخت خوابی پارس آباد است، این طرح امسال به مرحله بهره برداری می رسد.

وی از اخذ مجوز رشته برای آموزشکده سلامت مغان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: وزیر بهداشت همچنین با تخصیص مبلغ دو میلیارد ریال برای ساختمان این آموزشکده موافقت کرد.

برومند اضافه کرد: اختصاص یک میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان بهداشت دهستان “بابک” بیله سوارعلاوه بر سه میلیارد و ۳۰۰میلیون ریالی که قبلا به این مرکز تخصیص داده شده بود از دیگر موارد درخواستی ما بود که وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با آن نیز موافقت کرد.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "۴۰میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان ۱۲۰تختخوابی پارس آباد تخصیص می یابد"

#1 Comment By ناشناس On 2015/04/27 @ 12:42 ب.ظ

خدایا شکر بر ومند از خواب بیدارشد مرد حسابی جناب عالی هر سال می گویید اعتبار تخصص می یابد شما ۳ سال است فقط می گویید اعتبار تخصیص می یابد

#2 Comment By ایدین ارزنگی On 2015/04/27 @ 7:36 ب.ظ

شاید خیال میکنه دوباره برنده انتخابات میشه واسه چهار ساله دیگه قول میده