امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 16th, 2017 7:51 | کد خبر : 20867 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۲۰۰ هکتار از اراضی ملی پارس آبادمغان رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران یگان حفاظت این ارگان از اول سال جاری تا کنون، بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش مغانه آنلاین، “عزیز جمالی” افزود: این زمین ها با حمایت و مشارکت دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان و در راستای حفظ و صیانت از عرصه های ملی و منابع طبیعی از دست متصرفان خلع ید و به بیت المال بازگردانده شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد جدی با پدیده زمین خواری، و در راستای سیاست های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مقابله با سودجویان و متجاوزین به عرصه های طبیعی و نیز حفاظت و صیانت از انفال عمومی  به صورت جدی در اولویت و دستور کار اداره منابع طبیعی پارس آباد مغان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون با عوامل تخریب تخریب جنگل ها و منابع طبیعی و هرگونه تصرف اراضی ملی بدون اغماض و معطلی برخوردمی شود، ادامه داد: در این راستا سامانه تلفنی رایگان امداد جنگل و مرتع به شماره ۱۵۰۴ در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی از عموم مردم به خصوص روستائیان و عشایر منطقه خواست در صورت مشاهد و اطلاع از هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی منابع طبیعی و اراضی ملی و نیز قطع درختان و آتش سوزی را از طریق شماره تلفن یاد شده گزارش دهند تا بدون فوت وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

اخبار مرتبط

نظرات