امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 3rd, 2015 2:36 | کد خبر : 13812 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۱ واحد نانوایی متخلف در بیله سوار قطع سهمیه شدند

دبیر کمیته آرد و نان شهرستان بیله سوار گفت: طی بازرسی های به عمل آمده، تا کنون ۱۱ واحد صنفی نانوایی متخلف قطع سهمیه شدند.

به گزارش مغانه، محمد ابراهیمی معاون فرماندار شهرستان بیله سوار امروز در کمیته ساماندهی آرد و نان شهرستان بیله سوار گفت: در طول ۵ ماه گذشته تعداد ۴۰۰ فقره از واحدهای صنفی نانوایی بازرسی به عمل آمده است که از این تعداد ۴۶ فقره پرونده تخلف به مبلغ حدود ۵۳ میلیون ریال تشکیل و جهت حکم قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 دبیر کمیته آرد و نان شهرستان گفت: تا کنون ۱۱ واحد صنفی نانوایی متخلف قطع سهمیه شده است.

بر اساس آمار موجود، تعداد ۱۱۹ نانوایی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد  ۱۰۳ واحد نانوایی به صورت سهمیه پز و ۱۶ واحد نیز به صورت آزاد پز مشغول خدمت رسانی هستند.

 وی گفت: با توجه به نظارت های صورت گرفته بر عملکرد کارخانه آرد و مراکز توزیع آرد نانوایان، خوشبختانه از لحاظ بهداشتی مشکلی وجود نداشته است.

 وی اظهار کرد: همچنین نانوایان از افزودنی های غیر مجاز و جوش شیرین استفاده نکرده اند.

 معاون فرماندار بیله سوار بر لزوم نصب و ساماندهی تابلوهای واحدهای نانوایی شهرستان تاکید کرد و افزود: باید علت تخلف افراد در کمیته آرد و نان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 در این جلسه معاون فرماندار ضمن تقدیر از تلاش اعضا، نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی ها و بهبود کیفیت وضعیت نان در شهرستان را خواستار و تأکید کرد: جهت ارتقاء کیفیت نان باید رقابت موجود حفظ شود.

 جلسه کمیته ساماندهی آرد و نان شهرستان بیله سوار امروز با حضور ابراهیمی معاون فرماندار، خسروی بخشدار مرکزی، و روسای ادارات عضو کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری بیله سوار برگزار شد.

منبع: مغان امروز

اخبار مرتبط

نظرات