امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 1st, 2017 7:05 | کد خبر : 20663 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۱۷هزار خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گاز بهره مند هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت که در سال ۹۲حدود ۵۵هزار خانوار روستایی در سطح استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند که این تعداد در سال جاری به ۱۱۷هزار خانوار افزایش یافته است.

به گزارش مغانه آنلاین، اقبال عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پارس آبادمغان افزود: با وجود برخی محدودیت ها و تنگناهای مالی، دولت یازدهم گام های بلندی در راستای خدمت رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت کشور برداشته است.

وی خدمت رسانی به روستاها را از اقدامات خوب دولت دکتر روحانی دانست و ادامه داد: در حوزه عمران روستایی ۲۰۰هزار میلیارد ریال در سال ۹۲در استان توزیع شده که این رقم در سال ۹۵ به ۹۵۰هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی اضافه کرد: تا زمان روی کار آمدن دولت یازدهم به ۴۰۰روستای استان آبرسانی شده بود که با تلاش مسوولان استان و عنایت دولت، هم اکنون ۸۷۰روستای در سطح استان، از آب لوله کشی شده برخوردار هستند.

به گفته وی در حوزه آب و فاضلاب روستایی هم اکنون ۶۸۰کیلومتر مربع لوله گذاری شده که این میزان در سال ۹۲حدود ۴۲۰کیلومتر مربع بود.

عباسی توسعه کشت گلخانه ای را از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید ذکر و بیان کرد: با حمایت دولت مساحت کشت گلخانه ای و آمار تولید محصولات گلخانه ای به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

عباسی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف گفت: با وجود توطئه ها و تحریم های دشمنان، ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، صبر و استقامت مردم و نیز پشتیبانی مردم از نظام و رهبری در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی از راه اندازی پارک علم و فناوری در استان اردبیل خبر داد و گفت: پارک علم فناوری به مثابه منطقه آزاد تولید و تجارت است و در دولت یازدهم محور توزیع تسهیلات بانکی شرکت های دانش بنیان است.

وی افزود: اگر شرکت های دانش بنیان بتوانند طرح های خود را در مراکز رشد و یا پارک علم و فناوری به تصویب برسانند، در اخذ تسهیلات بانکی ارزان قیمت محدودیتی نخواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظرات