- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

۱۰۰درصد سرقت ها در پارس آباد کشف شد

سرهنگ “حسین بهمنی” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی منطقه و همکاری  بسیار خوب مردم در سال جاری تمامی سرقت ها کشف و ۱۰۸نفر سارق در این ارتباط دستگیر شده اند.

وی همچنین از کشف ۱۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارخانه های پنبه پاک کنی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس پس از دریافت گزارش های مردمی و بررسی‌های تخصصی و میدانی و تایید صحت خبر، با هماهنگی قضائی در محل حاضر و در بازرسی از کارخانه ۱۱۸ دستگاه ماینر فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی را کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

وی برخورد قاطع با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس مردم، هنجارشکنان و مخلان آسایش عمومی را از اولویت های کار پلیس اعلام و بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه و آرامش شهروندان و نیز به منظور افزایش احساس امنیت عمومی و ارتقای امنیت، با تمام توان و بدون هیچ مسامحه و مماشاتی با مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان به طور جدی برخورد می کند.

او با بیان اینکه امنیت در این شهرستان حاکم است، ادامه داد: امنیت پایدار حاکم در این خطه مرزی به واسطه تلاش و حمایت جدی دادستان، فرماندار و نیز زحمات شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و همچنین همکاری و مشارکت مردم شهرستان برقرار شده است.

بهمنی  با قدردانی از تلاش ها و حمایت های جدی دادستان و فرماندار و همراهی مردم این شهرستان با نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت اظهار داشت: توسعه، پیشرفت و رونق در حوزه ها و زمینه های مختلف، بدون استقرار نظم و امنیت در جامعه محقق نمی شود.

او با بیان اینکه پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت مطلوب، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از مردم خواست ، انتقادها ، پیشنهادها یا تقدیر و شکایت خود از عملکرد پلیس را نیز به دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند