امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 30th, 2014 4:26 | کد خبر : 2647 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

یادواره 21شهید پارس آباد در عملیات های کربلای 4و5 برگزار شد

 یادواره 21شهید والامقام شهرستان مرزی پارس آباد در عملیات های کربلای 4و5 امروز پنجشنبه برگزار شد. به گزارش مغانه، امام جمعه پارس آباد در این مراسم گفت: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی با ایمان به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و لبیک گفتن به فرمان امام راحل، در جبهه های حق علیه باطل حضور […]

 یادواره 21شهید والامقام شهرستان مرزی پارس آباد در عملیات های کربلای 4و5 امروز پنجشنبه برگزار شد.

به گزارش مغانه، امام جمعه پارس آباد در این مراسم گفت: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی با ایمان به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و لبیک گفتن به فرمان امام راحل، در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و با نثار خون پاک خود در راه اسلام و قرآن اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کقدس کشورمان به دست دشمنان بیفتد.

حجت الاسلام ولی علوی، شهدا را سرمایه های گرانبها و ماندگار و هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: امنیت ، ثبات و آرامش حاکم بر کشور را مدیون و مرهون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی، با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و جانبازان و پشتیبانی آنان از ولایت فقیه موجب اقتدار روز افزون نظام شده است، ادامه داد: با وجود تحریم ها و توطئه های دشمنان، انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پایدار مانده است.

فرماندار پارس آباد نیز بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و بیان کرد: برگزاری چنین یادواره هایی در انتقال پیام شهدا به نسل های بعدی و رواج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر است.

ولی کریمی، با اعلام اینکه شهدا با اهدای خون پاک خود، نظام اسلامی را در برابر ترفندها و دسیسه های دشمنان بیمه کرده اند، گفت: عمل به وصایا و پیام های شهدا و نیز صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه آحاد مختلف جامعه است.

وی، افزود: شهرستان پارس آباد 255 شهید، یک هزار و 90 جانباز و 73 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات