امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 13th, 2017 6:21 | کد خبر : 21256 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

گشایش نمایشگاه فروش بهاره در پارس آبادمغان+تصاویر

نمایشگاه فروش بهاره با هدف کنترل بازار، تامین مایحتاج و کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال، در شهرستان مرزی پارس آباد مغان آغاز به کار کرد.

به گزارش مغانه آنلاین، رئیس اتاق اصناف پارس آباد در این خصوص گفت: نمایشگاه فروش بهاره در ۱۵۰غرفه و در محل نمایشگاه بهمن شیر واقع در میدان محله ولی عصر(۳۵هکتاری) برپا است.

محبت جعفر پور ادامه داد: در این نمایشگاه انواع اقلام و اجناس مورد نیاز مردم از قبیل کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، پارچه و دیگر کالاهای اساسی با۱۵تا۲۰درصد تخفیف و ارزان تر از بازار به خریداران عرضه می شود.

به گفته وی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف منطقه به صورت مستمر و روزانه در راستای نظارت و کنترل قیمت ها و برخورد قانونی با تخلفات احتمالی غرفه داران در نمایشگاه حضور دارند.

جعفرپور ادامه داد: همچنین به منظور کنترل بازار مصرف شب عید و تثبیت و تعدیل قیمت ها و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد میوه نوروزی، گوشت، برنج و مرغ یارانه ای نیز با نرخ مصوب در این نمایشگاه توزیع می شود.

وی با قدردانی از همکاری مناسب فرمانداری، شهرداری و اداره صنعت ، معدن و تجارت در برگزاری نمایشگاه بهاره، ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه در بهبود وضع معیشتی و اقتصادی آخر سال شهروندان و جلوگیری از افزایش قیمت ها اثربخش باشد.

وی اظهار کرد: نمایشگاه بهاره پارس آباد تا ۳۰اسفند جاری همه روزه از ۹ صبح تا ۲۱ به صورت یکسره برای خرید عموم دایر است.

او با بیان اینکه پارس آباد مغان دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان اردبیل است، نسبت به راه اندازی نمایشگاه دایمی با امکانات مناسب و متناسب با شان منطقه تاکید کرد.

عکس: میلاد نوری

.

اخبار مرتبط

نظرات