- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

گازرسانی به ۷۰روستای پارس آبادمغان در دست اجراست

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز یکشنبه در بازدید از روستاهای بخش اسلام آباد افزود: پروژه های بسیار بزرگ و مهمی در این منطقه در حال انجام است که تکمیل و بهره برداری از آنها باعث تحرک و پویایی در اقتصاد شهرستان و استان و کشور خواهد شد .

وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه روستائیان در عرصه های اقتصادی و تولیدی، اظهار کرد: اجرای طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری در مناطق روستایی سبب بهبود وضعیت اقتصاد کشور و افزایش میزان تولید انواع محصولات زراعی، دامی و باغی می شود.

DSC02215_28997

وی همچنین در جمع مردم ، دهیاران و شورای روستاها اسلام آباد در مسجد روستای “اروج قشلاقی” گفت: با عنایت و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و تلاشهای تیم مذاکره هسته ای ایران، پیشرفت های خوبی در جهت رفع تحریم ها و ارتباط بین المللی حاصل شده است.

وی ادامه داد: با عملیاتی شدن برجام شاهد رشد و رونق اقتصادی و افزایش فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر طرح های عظیمی در این شهرستان اجرا می شود، افزود: افتتاح پروژه های پایاب خدا آفرین، فرودگاه پارس آباد، عملیاتی شدن طرح آزاد راه پارس آباد – اردبیل و منطقه آزاد تجاری صنعتی در مغان ، موجب شکوفایی و رونق همه جانبه منطقه و افزایش درآمد منطقه خواهد شد.

DSC02285_29001

وی خواستار تسریع در عملیات لایروبی دریاچه شهرک به عنوان مرکز گردشگری و تامین امنیت آب شبکه و راه و گاز و بهبود و تقویت برق و تامین آب شرب سالم و تعمیر و تجهیز مدارس و سرکشی بیشتر بهیاران و خدمات رسانی به کشاورزان و اجرای طرح های هادی روستایی شد.

فرماندار پارس آّباد در این سفر که مسوولان تعدادی از دستگاه های اجرایی شهرستان نیز وی را همراهی می کردند، از پروژه های عمرانی ، کوچه ها، مزارع ، مساجد و مراکز بهداشتی و خدماتی روستاهای ابراهیم کندی علیا و سفلی ، لوله دره، حاج حسن و لوله دره جمشید و روستاهای اروج قشلاقی، عمران، مراد، الماس و اسماعیل بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.

DSC02215_28997 DSC02225_28998 DSC02246_28999 DSC02274_29000

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "گازرسانی به ۷۰روستای پارس آبادمغان در دست اجراست"

#1 Comment By یوسف زاده On 2015/11/11 @ 3:19 ب.ظ

من به عنوان یک اولیا ازفرماندارمحترم انتظار دارم تدابیری اتخاذ نمایند تامشکل گازکشی به مدرسه جدیدالتاسیس دخترانه فرزانگان(حکمت)مرتفع گردد تااستعدادهای دانش آموزان تیزهوش درمحیطی امن ووجذاب بیشتر ازاینها شکوفا گردد ودغدغه فکریشان ریزش سقف ودیوارهای مدرسه فرسوده وقدیمی که فعلا درانجا تحصیل می کنند نباشد

#2 Comment By اولیا On 2015/11/16 @ 11:51 ق.ظ

اگه تاپایان آبان دانش اموزان به مدرسه جدید نروند ازمدیرکل نوسازی فرماندار ومدیر آموزش وپرورش به شدت درخبرگزاریها یا جراید انتقاد خواهد شد هرکسی به فکر حفظ موقعیت خودشه .

#3 Comment By asgar. On 2015/11/19 @ 6:42 ب.ظ

سلام”بنده به عنوان اولیاء دانش آموز ازمدیریت سایت مغانه تشکر می کنم که درخواست بنده که خواست تمامی دانش آموزان می باشد رادرسایتش گذاشت ؛وازامام جمعه محترم ؛فرماندار ساعی ومدیریت محترم آموزش وپرورش تشکر می کنم که حضورا مشکلات مدرسه تیزهوشان راازنزدیک مشاهده فرموده اندامیدوارم بامساعدت مسؤلین مربوطه دغدغه اساسی دانش آموزان این مدرسه مرتفع گردد .

#4 Comment By شهروندی ازپارس اباد On 2015/11/22 @ 11:50 ق.ظ

نتیجه این بازدید امیدواریم مثبت از اب دربیاد ودانش اموزان بیچاره رنگ وبوی مدرسه جدید راببینند بالاخره اینها عده ای دانش اموز نخبه وتیزهوش ومعصومند ودروغ وسیاست حالیشون نیست امیدواریم اداره کل نوسازی پیش ازفصل سرما مدرسه جدید را آماده کنه وزیرسؤال نره ؛چون درتابستان آقای قیامی گفته بود اول مهر به بهره برداری میرسه !!!!!!