امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 15th, 2015 3:34 | کد خبر : 15364 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کمک ۵۰میلیون ریالی خانواده مرحوم «دکتر محمد جوان» به انجمن حمایت زندانیان پارس آباد

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد گفت: در یک اقدام خداپسندانه ، خانواده نیکوکار مرحوم دکتر “محمد جوان پرمهر” مبلغ ۵۰میلیون ریال به این انجمن اهدا کرد.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، علی حبیب پور افزود: این مبلغ با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی واجد شرایط و کمک به خانواده های نیازمند آنان از سوی خانواده شادروان ” دکتر محمد جوان پرمهر” به حساب انجمن حمایت زندانیان پارس آباد واریز شد.

وی به ضرورت ترویج و اشاعه ی این سنّت حسنه در جامعه تاکید کرد و گفت: انجمن‌ حمایت زندانیان پارس آباد آماده دریافت کمک‌های خیرین منطقه جهت امورات انجمن که هدف اصلی تشکیل آن رسیدگی به مشکلات و تأمین نیازهای مادی و معنوی زندانیان و همچنین خانواده نیازمند زندانیان است، می‌باشد.

این گزارش حاکیست، زنده یاد محمد جوان ۱۷آبان امسال در اثر حادثه تلخ رانندگی در اتوبان زنجان – تبریز دار فانی را وداع گفت.

از جمله سوابق و مسئولیت های مهم آن مرحوم می توان به رئیس هیات مدیره شرکت آذر نگین تبریز،مدیر پروژه شرکت کشت و صنعت منطقه آزاد ماکو ، معاونت مدیر مجتمع باغات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به مدت ۲سال، مدیر مجتمع باغات شرکت مغان به مدت ۱۲سال و معاون مدیرعامل کشت و صنعت مغان در بخش کشاورزی و دامپروری به مدت ۶سال، اشاره کرد.

مراسم چهلمین روز درگذشت آن فقید سعید روز پنجشنبه ۲۶آذرماه جاری از ساعت ۱۵لی۱۶ عصر در مسجد المهدی(عج) محله فرودگاه پارس آباد برگزار می شود.

IMG_0544

IMG_0542

اخبار مرتبط

نظرات