امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 21st, 2015 9:43 | کد خبر : 8856 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کشف یک هزار و 400 لوازم جانبی قاچاق تلفن همراه در پارس آباد

فرمانده انتظامی پارس آباد از کشف و ضبط یک هزار و 400 قطعه انواع لوازم جانبی قاچاق گوشی تلفن همراه در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش مغانه، سرهنگ الیاس دلیر در تشریح این خبر افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی انتظامی در خیابان امام خمینی(ره) راننده یک دستگاه وانت نیسان را که در حال پخش کالای قاچاق در بین مغازه ها و فروشگاه ها بود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو، یک هزار و 400قطعه انواع متعلقات و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه فاقد فاکتور خرید را کشف کردند و برای بررسی بیشتر، خودرو به کلانتری دلالت داده شد.

وی اظهار کرد: همچنین در اقدامی دیگر ماموران این یگان از دو باب مغازه 21 بسته چای و شش حلقه لاستیک قاچاق کشف و در این ارتباط دو نفر را دستگیر کردند.

دلیر، با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده، 47میلیون ریال برآورد شده است، از عموم مردم منطقه خواست در صورت برخورد و مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت ازطریق تلفن مركز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا پلیس بتواند در اسرع وقت نسبت به موضوع رسیدگی نماید.

اخبار مرتبط

نظرات