- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

کشف بیش از ۳۱کیلو گرم مواد مخدر در پارس آبادمغان

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پارس آباد افزود: اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها نه تنها فرد و اجتماع را آلوده کند بلکه در بروز انواع معضلات، آسیب ها و انحرافات اجتماعی تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری و مبارزه جدی با مواد مخدر ، بر ضرورت هوشیاری خانواده ها در برابر این بلای خانمان سوز و افزایش اعتماد و عزت نفس فرزندان  تاکید کرد.

فرماندار پارس آباد به پرداختن به موضوعات فرهنگی در پیشگیری و مقابله با پدیده شوم اعتیاد و اعلام مضرات و خطرات آن توسط دستگاه های فرهنگی و اجرایی در بین آحاد مختلف مردم را ضروری دانست و از راه اندازی مرکز درمانی tn در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

وی با قدردانی از عملکرد و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص کشفیات مواد مخدر و دستگیری عاملان توزیع و افراد معتاد، بیان کرد: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز با بیان اینکه در اجرای مبارزه با مواد مخدر مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای تفاهم نامه فیمابین که بر اساس نقشه راه ترسیم شده با هماهنگی فرمانداری اقدام کنند.

بهنام بهشتی با قدردانی از فرماندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پارس آباد گفت : خانواده های بد سرپرست از حیث مواد مخدر تحت پوشش کمیته امداد قرار می گیرند.

در این جلسه از اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد که از سوی گروه بازرسی نهاد ریاست جمهوری بعنوان مدیر نمونه استانی در اجرای برنامه های مبارزه و کاهش آسیب های اعتیاد انتخاب شده بود با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

SONY DSC