امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 16th, 2015 8:10 | کد خبر : 10347 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کتاب “گنجینه ادب در مراسمنامه وعرفان نامه مؤمن” در پارس آباد مغان رونمایی شد+تصاویر

طی مراسمی از اولین کتاب شعر استاد “مسیب مؤمنی” تحت عنوان “گنجینه ادب در مراسمنامه وعرفان نامه مؤمن” از شعرای پیشکسوت و توانمند شهرستان پارس آباد مغان رونمایی شد.

به گزارش روز پنجنشبه مغانه، دراین آیین که با حضور جمعی از شاعران و ادبای پیشکسوت و جوان منطقه و در سالن اجتماعات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد مغان با اشاره به نقش شاعر درجامعه اسلامی گفت : یک شاعر متعهد بایستی با دقت و ظرافت در سرودن اشعار خود، با بیانی شیوا دشمن را زمین گیر کرده و دین خود را در برابر جامعه ادا کند.
“یوسف روزگاری”، با بیان اینکه خداوند استعدادهایی فراوانی را در وجود شاعران به ودیعه نهادینه است، خاطرنشان کرد: بایستی شاعر به شکرانه این نعمت الهی در قالب سرودن اشعار حکیمانه و پر مغز، مشکلات و نیازهای جامعه خود را بیان کرده و فراتر از مرزهای جغرافیایی محل و استان خود عمل کند.
روزگاری به سابقه درخشان استاد “مسیب مؤمنی” اشاره کرده و گفت : این استاد ازشاعران بسیار نجیب ، مخلص و ولایی منطقه می باشد که عشق به ولایت و امامت در آثار ادبی سروده شده توسط وی کاملا” مشهود است.
رئیس ارشاد پارس آباد با ابراز خرسندی از انتشار این کتاب گفت : چند اثر دیگر این شاعر توانمند منطقه نیز درشرف اخذ مجوز چاپ از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است .
استاد مسیب مؤمنی متولد ۱۳۱۶ متولد شهرستان مشگین شهروساکن شهرستان پارس آباد می باشد که ازسن ۱۶ سالگی به سرودن شعرشروع کرده است.

DSC_0221 DSC_0223 DSC_0228 DSC_0229

 

اخبار مرتبط

نظرات

بابک آدیگوزلی

با سلام. بلی چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۵ بعداظهر با حضور شاعران منطقه در سالن اجتماعات ارشاد از اولین کتاب آقای مومنی رونمایی شد برایش آرزوی موفقیت دارم و همچنین جا دارد از طرف انجمن شعر و ادب پارس آباد از آقای یوسف روزگاری که از بدو ورود به ارشاد بافعالیت چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات و مسائل هنرمندان، نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جناب عالی است تشکر و قدردانی کرد.
بابک آدیگوزلی…روابط عمومی انجمن شعر و ادب پارس آباد

بهزاد فرهودی

باسلام و عرض ادب و خسته نباشید به خدمت همه مسئولین شهرعزیزمان پارس آباد به جهت ارزش و بهاء دادن به شاعران گرانقدرو تبریکات صمیمانه بنده به خدمت جناب آقای مومنی بخاطر نوشتن کتاب (گنجینه ادب در مراسمنامه وعرفان نامه مؤمن)..در پایان یادی از مرحوم جعفر قره پور هم کنیم(روحش شاد و یادش گرامی)

مدیریت حمل ونقل عقاب بار

آرزوی سربلندی وموفقیت را از درگاه خداوند متعال برای جناب آقای مسیب مؤمنی مسئلت می نماییم..

روابط عمومی

جلسات نقد و بررسی انجمن شعر و ادب چهارشنبه هر هفته ساعت ۵ بعداظهر بمدت دو ساعت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. از کلیه علاقمندان به این محفل ادبی دعوت می شود. شرکت برای عموم آزاد است
پیشاپیش مقدمتان را گرامی میداریم
بابک آدیگوزلی

داود خوشوقت

با سلام خدمت سروران گرامی شعرهای استاد مومنی همتای شعر حافظ و سعدیست از خداوند طول عمو برای ایشان آرزومندم و تشکر و قدردانی از رئیس محترم ارشاد پارساباد .

داود خوشوقت

با عرض پوزش – اصلاح میکنم طول عمر برای این شاعر پر توان آرزومندم