امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 18th, 2015 7:03 | کد خبر : 13514 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کاهش سفر اتباع آذری به ایران

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان از کاهش ده درصدی آمار مسافران آذری به کشورمان خبر داد و گفت: در حالی شاهد کاهش سفر شهروندان آذربایجان به ایران هستیم که طرف آذری در زمینه تردد اتباع خود هیچ گونه محدودیتی اعمال نکرده است.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، محسن پاک آیین افزود: ما دلیل آن را در کاهش ارزش پول ملی آذربایجان (منات) نسبت به دلار و بالا بودن تعرفه های توریستی می دانیم و در این راستا جهت رفع موانع موجود باید اقدامات لازم در استانهای مرزی صورت گیرد.

او از مسافران آذری خواست هنگام سفر به ایران به بعضی نکات و موارد توجه داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: مسافران آذری هنگام ورود به ایران قبل از مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستانهای مرزی ، آدرس دقیق پزشک دارای صلاحیت و متخصص را از مرکز بهداشتی اخذ نمایند.
پاک آیین به اتباع آذری توصیه کرد به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، در سفر به نقاط مختلف کشور ایران، از آژانس های مسافرتی معتبر و دارای مجوز استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس پارس آباد در جهت گسترش توریسم درمانی بسیار موثر است در ضمن هنوز هم پول اذری در ایران خوب می تازد بنظرمی رسد شاید ارائه خدمات درمانی معیوب باشد و این امر را مسئولین درمانی بهتر می توانند پاسخگو باشند درضمن طرف اذری همچنان از لغو روادید طفره می رود در حالیکه جمهوری اسلامی ایران در همه مقاطع حساس و بحرانی برای اذریها خدمات شایان توجهی انجام داده و با لغو روادید عبور و مرور را تسهیل نموده است و عطوفت نظام نسبت به اذریها برای ما ثابت شده است.