امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 3rd, 2013 9:49 | کد خبر : 1438 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کاروان راهیان نور پارس آباد مغان رهسپار مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر بسیجی پارس آباد مغان، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد. به گزارش روز یکشنبه مغانه، در این اعزام 400نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان در قالب 13 دستگاه اتوبوس و خودروهای سواری سبک، راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند. فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در آیین بدرقه […]

80793908-4804758

نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر بسیجی پارس آباد مغان، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش روز یکشنبه مغانه، در این اعزام 400نفر از دانش آموزان بسیجی این شهرستان در قالب 13 دستگاه اتوبوس و خودروهای سواری سبک، راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در آیین بدرقه این کاروان گفت: بسیجیان شرکت کننده در این اردو به مدت سه روز از یادمان‌های شهداء و مناطق جنگی، اروند کنار، شلمچه، طلائیه بازدید خواهند کرد.
سرهنگ شکر عبدی افزود: برگزاری مراسم ادعیه، زیارت عاشورا، برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی و شرکت در رزمایش فرهنگی رزمی بصیرتی از دیگر برنامه‌های این سفر معنوی به شمار می‌رود.
وی، برگزاری اردوهای راهیان نور را از مهم ترین و موثرترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و نسل جوان عنوان کرد و ادامه داد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی را در خاطره ها زنده می کند.
7121

اخبار مرتبط

نظرات