امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 26th, 2013 9:28 | کد خبر : 898 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

چهار میلیارد ریال برای تکمیل استخر سرپوشیده شنای پارس آباد مغان نیاز است

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد گفت: برای تکمیل طرح استخر سرپوشیده شنای این شهرستان حدود چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز است. به گزارش مغانه،”مروت مهرآور” روز پنجشنبه در بازدید از این پروژه افزود: عملیات اجرایی این طرح ورزشی در سال 84 شروع شده و هم اکنون حدود 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی، با […]

SONY DSC

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد گفت: برای تکمیل طرح استخر سرپوشیده شنای این شهرستان حدود چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش مغانه،”مروت مهرآور” روز پنجشنبه در بازدید از این پروژه افزود: عملیات اجرایی این طرح ورزشی در سال 84 شروع شده و هم اکنون حدود 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، با اعلام اینکه این استخر در زیربنای سه هزار متر مربع احداث می شود، اظهار کرد: تا کنون 10میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است و در حال حاضر به علت کمبود اعتبار به کندی پیش می رود.

وی، با اشاره به اهمیت استخر شنای استاندارد برای مردم منطقه، اظهار کرد: ابنیه این استخر به پایان رسیده و در مرحله نصب تجهیزات و تاسیسات قرار دارد که درصورت تخصیص اعتبار لازم و تامین به موقع آن، به سرعت برای تکمیل این پروژه مهم اقدام خواهد شد.

مهرآور، اضافه کرد: استخر شنای پارس آباد، یک استخر استاندارد و دارای بخش ها و قسمت های مختلف از جمله سالن اجتماعات خواهد بود که برای برگزاری جلسات، نشست ها و کلاس ها و دوره های مختلف از آن استفاده خواهد شد.

او، ادامه داد: پارس آباد با حدود 200هزار نفر جمعیت در حال حاضر تنها یک استخر سرپوشیده دارد، که جوابگوی انبوه مراجعه کنندگان و علاقه مندان به ورزش شنا نیست و کمبود استخر شنا در این منطقه مرزی به شدت احساس می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد بیان کرد: علاوه بر این استخرشنا، آموزش و پرورش منطقه نیز استخر سرپوشیده دیگری را در دست احداث دارد که با تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه، مشکل برطرف خواهد شد.

وی، در عین حال از پیگیری های جدی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار منطقه  قدردانی کرد و از مسوولان ذی ربط خواست تکمیل و راه اندازی استخر نیمه تمام پارس آباد را در اولویت قرار دهند.

 

اخبار مرتبط

نظرات