- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

پنج نفر بر اثر تصادف رانندگی در پارس آباد مغان مجروح شدند

287768_487

پنج نفر در تصادف رانندگی در محور پارس آباد- سربند، مجروح شدند.

به گزارش  مغانه، در این سانحه رانندگی که شامگاه چهارشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه سواری پراید و در نزدیکی روستای “اولتان” رخ داد، تمامی پنج سرنشین پراید مصدوم شدند.

پرویز حیدری، رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد در این خصوص به خبرنگار مغانه گفت: به دنبال وقوع این حادثه، نجات گران پایگاه امدادی هلال احمر سربند بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از ست نجات جاده ای ، پس از بریدن درب های پراید، مجروحان را از لابه لای آهن پاره های خودور بیرون کشیدند.

وی، افزود: مصدومان این حادثه جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد منتقل شدند.

یک منبع آگاه در اورژانس بیمارستان مذکور نیز گفت: سه نفر از سرنشینان پراید که جراحتشان سطحی بود، به صورت سرپایی مداوا و سپس ترخیص شدند و دو مجروح دیگر این سانحه، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که حال یکی از آنها وخیم است.

سرگرد “علی لطفی” فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد نیز در گفت و گو با مغانه، علت بروز این حادثه رانندگی را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده سواری پراید عنوان کرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

جاده ارتباطی پارس آباد- اردبیل از پرتردد ترین و مرگ بارترین محورهای ارتباطی استان اردبیل به شمار می رود که سالانه بر اثر حوادث جاده ای ده ها نفر در این مسیر جان خود را دست می دهند.