امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 4th, 2013 11:04 | کد خبر : 1971 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پنج نفر بر اثر تصادف رانندگی در پارس آباد مغان مجروح شدند

پنج نفر در تصادف رانندگی در محور پارس آباد- سربند، مجروح شدند. به گزارش  مغانه، در این سانحه رانندگی که شامگاه چهارشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه سواری پراید و در نزدیکی روستای “اولتان” رخ داد، تمامی پنج سرنشین پراید مصدوم شدند. پرویز حیدری، رئیس جمعیت هلال احمر پارس […]

287768_487

پنج نفر در تصادف رانندگی در محور پارس آباد- سربند، مجروح شدند.

به گزارش  مغانه، در این سانحه رانندگی که شامگاه چهارشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه سواری پراید و در نزدیکی روستای “اولتان” رخ داد، تمامی پنج سرنشین پراید مصدوم شدند.

پرویز حیدری، رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد در این خصوص به خبرنگار مغانه گفت: به دنبال وقوع این حادثه، نجات گران پایگاه امدادی هلال احمر سربند بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از ست نجات جاده ای ، پس از بریدن درب های پراید، مجروحان را از لابه لای آهن پاره های خودور بیرون کشیدند.

وی، افزود: مصدومان این حادثه جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد منتقل شدند.

یک منبع آگاه در اورژانس بیمارستان مذکور نیز گفت: سه نفر از سرنشینان پراید که جراحتشان سطحی بود، به صورت سرپایی مداوا و سپس ترخیص شدند و دو مجروح دیگر این سانحه، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که حال یکی از آنها وخیم است.

سرگرد “علی لطفی” فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد نیز در گفت و گو با مغانه، علت بروز این حادثه رانندگی را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده سواری پراید عنوان کرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

جاده ارتباطی پارس آباد- اردبیل از پرتردد ترین و مرگ بارترین محورهای ارتباطی استان اردبیل به شمار می رود که سالانه بر اثر حوادث جاده ای ده ها نفر در این مسیر جان خود را دست می دهند.

کلمات کلیدی: , ,

نظرات