امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 27th, 2015 5:47 | کد خبر : 12959 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پایگاه مشاوره انتخاب رشته در پارس آباد مغان شروع به فعالیت کرد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد گفت: پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در دبیرستان دخترانه فرزانگان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش مغانه، احمد دهقانی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: این پایگاه زیر نظر مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد و با حضور “صمد علیزاده سلاله” مشاور مجرب و دوره دیده سازمان سنجش آموزش کشور آماده ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان است.
وی با بیان اینکه این پایگاه با هدف کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت آنان در راستای کسب موفقیت‌های تحصیلی راه اندازی شده ، اظهار کرد: هزینه ارائه مشاوره به داوطلبان در پایگاه‌ انتخاب رشته آموزش و پرورش ۲۰۰هزار یال می باشد که در مقایسه با هزینه های مراکز مشاوره خصوصی بسیار ناچیز است.

وی با بیان اینکه پایگاه مشاوره انتخاب رشته تا دهم مرداد ماه جاری فعال خواهد بود ، اضافه کرد: این پایگاه همه روزه از ۸صبح تا ۱۳ برای دختران و ۱۶ تا ۲۰بعد از ظهر برای مراجعه پسران باز است.
وی به اولیای داوطلبان کنکور توصیه کرد برای مشاوره و انتخاب رشته فرزندان خود به این پایگاه مراجعه کرده و با پرداخت هزینه‌های سنگین، گول تبلیغات مراکز غیرمجاز انتخاب رشته را نخورند.

اخبار مرتبط

نظرات