- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

پایگاه خبری مغانه به «مغانه آنلاین» تغییر نام داد

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری مغانه آنلاین در این رابطه گفت: بر اساس مجوز هیات نظارت بر مطبوعات، مغانه آنلاین در زمینه جمع آوری ، پردازش و انتشار اخبار و گزارش، مصاحبه ، تحلیل و یادداشت در قالب صدا و تصویر، و نوشتار در محیط رقمی –دیجیتال- فعالیت می کند.

“اسدالله فولادی” افزود: این سایت به معنای واقعی کلمه مستقل است و به هیچ گروه ، حزب ، جناح و دسته سیاسی وابستگی ندارد و با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و به صورت دو زبانه (فارسی و آذری) فعالیت می کند.

وی ادامه داد: گردانندگان این پایگاه خبری- تحلیلی خود را متعهد و مکلف به رعایت اصول اخلاق حرفه ای در حوزه رسانه، اشاعه و ترویج ارزش های دینی و انقلابی و حراست و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.

وی با بیان اینکه، دست اندرکاران مغانه آنلاین در ادامه راه همچنان حفظ حرمت و حریم خصوصی اشخاص حقیقی و حقوقی و پرهیز از توهین ، افترا و تخریب و نیز فعالیت بر اساس قانون مطبوعات را سرلوحه منشور اخلاق حرفه ای و نصب العین خود قرار داده اند،  اضافه کرد: این سایت پر مخاطب  از انتشار و انعکاس نوشته ها و نظرهای حاوی توهین یا بی احترامی به اشخاص و طوایف و قومیت ها و مطالب کذب و مغایر با قانون معذور است.

وی با اعلام اینکه مغانه آنلاین به تمام افراد جامعه، علایق و سلایق و ایده ها ارزش و احترام قائل است، گفت: انتشار مطالب ، دیدگاه ها،، انتقادها، نظرها و یادداشت های دیگران در این سایت پر مخاطب، لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست بلکه با هدف اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط دوسویه با خوانندگان و آحاد جامعه منتشر می شود.