امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 6th, 2015 7:46 | کد خبر : 10167 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پایگاه خبری سنجش و دانش مغان شروع بکار کرد

پایگاه خبری “سنجش و دانش مغان” به عنوان اولین سایت خبری مغان در حوزه آموزش عالی با مجوز هیات نظارت بر مطبوعات فعالیتش را رسماً شروع کرد.

به گزارش روز دوشنبه مغانه، در بخش ارتباط با ما این وب سایت آمده است: دانشگاهیان،اساتید ، دانشجویان و بازدیدکنندگان گرامی می توانند اخبار و اطلاعیه ها را به صورت آنلاین از طریق این سایت به آدرسhttp://www.sdmoghan.ir دریافت نمایند و همچنین مشتاقانه آماده پذیرای نکته نظرات و پیشنادات و انتقادات شما عزیزان در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات این سایت هستیم . در این بخش همچنین، سرعت بیشتر در انتقال اخبار و رویدادهای علمی، پژوهشی، استفاده بهتر از فنآوری اطلاعات به منظور رفع نیازهای کاربران، آگاهی فارغ التحصیلان از خبرهای استخدامی، ایجاد بستری مناسب جهت برقراری ارتباط بین دانشگاهها و دانشگاهیان، دسترسی به منابع آموزشی و آزمون، از جمله اهداف مهم راه اندازی این سایت عنوان شده است.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

علی رضا ارژنگی (روزنامه نگار)

من این رویداد مهم و ارزشمند را به مردم ، مسوولان ،دانشجویان ، فارغ التحصیلان ، دانشگاهیان ، اساتید ،دانش پژوهان بویژه مدیران سنجش و دانش مغان تبریک و شادباش می گویم موفق و پیروز باشید انشاالله