امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 20th, 2015 5:16 | کد خبر : 15513 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارک شهری آراز در پارس آبادمغان افتتاح شد+تصاویر

در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، فرماندار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان محلی، پارک شهری آراز در محله آزادگان پارس آباد مغان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش مغانه، شهردار پارس آباد روز یکشنبه در آیین افتتاح این پروژه گفت: پارک آراز در زمینی به مساحت ۱۲هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال اجرا تکمیل شده است.

خیرالله سربلند افزود: این پارک که در مکانی مناسب قرار دارد، با هدف رفاه شهروندان ، افزایش سرانه فضای سبز، ارتقای نشاط عمومی و ایجاد محیطی شاد و سرسبز برای مردم احداث شده است.

او با اعلام اینکه بخش زیادی از پارک آراز به فضای سبز اختصاص داده شده ، بیان کرد: علاوه بر پیاده رو سازی و نصب نیمکت و سطل زباله، دهها گونه درخت و درختچه و گل در این بوستان کاشته شده است .

وی احداث و توسعه پارک ها و بوستان های شهری در زیبایی سیما و ارتقای کیفیت مبلمان شهری و همنچنین جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم بسیار موثر دانست و اضافه کرد: شهرداری پارس آباد برای ایجاد و گسترش فضای سبز ، بهبود وضعیت مبلمان شهری ایجاد امکانات تفریحی مناسب و سالم برای شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

حسن حسین اوغلی رئیس شورای شهر پارس آباد نیز در حاشیه افتتاح این طرح ، از احداث اولین پارک ویژه بانوان در زمینی به مساحت بالغ بر یک هکتار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در

این شهر خبر داد و  گفت: این پروژه هم اکنون با شتاب مطلوبی در حال اجراست که با بهره برداری از آن یکی از مطالبات و خواسته های قشر زنان محقق می شود.

ا photo_2015-12-20_20-43-19 photo_2015-12-20_20-44-01

DSC03966_30067 DSC03955_30066 DSC03938_30065

اخبار مرتبط

نظرات

عدالت

پارکی که باید در آن اسباب آرامش و پالایش روح وروان وتفریح ونشاط فراهم باشد درست جای احداث شده که بازداشگاه پارس آباد هم همون جاست
بازداشتگاهی که خیلی از مجرمانش از افراد ناسالم اعم از دزدو اراذل واوباش و فروشندگان مواد مخدر وغیره هستند آیا دیدن این مکان ویا ورود وخروج مجرمین دست بند به دست تاثیر ناخوشایندی بر روح کودک ویا خانواد های که جهت استراحت وتفریح بدور از هر صحنه ناراحت کنند ای هستند ندارد آیا لازم نیست در احداث مکانهای همچون پارک وتفرجگاه و امثال آن که ارتباط با رو ح وروان ونشاط مردم دارد غیر از مسائل فنی ومهندسی با مشاورین و روانپزشگان نیز مشورت گردد تابلوی پارک آراز در کنار تابلوی بازداشتگاه وصله ناجور است وسازگاری با نشاط و تفریح ندارد امیدوارم مشاورین خانواده و متخصصان روانپزشکی با تجارب و ودلایل علمی و تخصصی در این موضوع ورود کنند و نظرات خویش را بیان نمایند ومسئولین شهرداری وشورا نیز در چنین طرحها و پروژه های با مشاورین مشورت کنند