امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 9th, 2015 7:56 | کد خبر : 9122 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آباد میزبان کنسرت موسیقی «ناصر عطاپور» می شود

کنسرت موسیقی با حضور خواننده محبوب و توانمند تبریزی استاد ناصر عطاپور در پارس آباد برگزار می شود.

به گزارش مغانه، غریب منوچهری، مدیر و تهیه کننده این برنامه با اعلام مطلب بالا گفت: این کنسرت به همت موسسه فرهنگی وهنری مغان هنر پارس آباد به مناسبت گرامیداشت ایام ا… فجر، روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 بهمن 93 در محل سینما انقلاب پارس آباد راس ساعت 19 اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برگزاری کنسرت موسیقی ناصر عطاپور از حدود یک ماه پیش کلید خورده است، افزود: با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای موسیقی استان و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد و همکاری اداره نظارت براماکن عمومی شهرستان پارس آباد و مدیریت مجموعه فرهنگی و سینمایی انقلاب تا به امروز کارهای مقدماتی این برنامه انجام گرفته  است.

وی با اعلام اینکه موسیقی و اجرای کنسرت موسیقی در شهرستان پارس آباد بسیار مهجور مانده است، ادامه داد: الحمدا… بعد از سالها، با تدبیر و حمایت دولتمردان برای اولین بار در شهرستان پارس آباد این اتفاق مبارک به منظور ایجاد نشاط و شور در بین مردم در روزهای 23 و 24 بهمن برای عموم مردم اجرا میشود.

به گفته وی، گروه موسیقی موغام به سرپرستی و خوانندگی ناصر عطاپور  و هنرمندی اعضای گروه ایشان قرار است شب 22 بهمن وارد پارس آباد شوند و تیم صدابرداری گروه، کارهای خود را از اول صبح 23 بهمن شروع نمایند.

منوچهری اضافه کرد: گروه موسیقی موغام و آقای ناصر عطاپور ضمن ابراز خوشحالی از حضور خود و گروهشان در پارس آباد  امیدوار هستند که شبهای به یاد ماندنی را در بین مردم دوستدار موسیقی و اهل شعر و ادب پارس آباد تجربه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: پارس آبادی ها با وجود شاعران و اساتید موسیقی ، عاشیقهای توانمند وجوانان صاحب نام از این گروه به گرمی و پرشور استقبال نمایند.

او تصریح کرد: این برنامه از حضور چند شاعر توانمند شهر پارس آباد نیز بهره مند خواهد شد که امیدوارم شبی خوش را برای شهروندان عزیز تدارک دیده باشیم.

مدیر برنامه و تهیه کننده این کنسرت بیان کرد: پیش فروش بلیط ها با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان انجام گرفته است و از شهرهای بیله سوار و اصلاندوز استقبال چشمگیر بوده و بیش از انتظار می باشد.

او افزود: در صورت حضور تماشاگران بیش از ظرفیت پیش بینی شده، سانس اضافی با هماهنگی ادارات و مسئولین مربوطه اجرا خواهد شد.

منوچهری اضافه کرد: با توجه به ظرفیت کم سالن سینما، در آغاز بنا بود برنامه کنسرت در سالن ورزشی انجام گیرد اما با توجه به اهمیت و احترام هنر موسیقی و نوع موسیقی که اجرا خواهد شد مقرر گردید این برنامه در سالن محدود سینما با ظرفیت حدود 350 نفر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: سالن سینما در سه بخش جلو، وسط و بالکن پذیرای میهمانان خواهد بود که هرکدام بلیط خاص خود را دارد و باید تماشاگران موقع خرید بلیط از محل و شماره صندلی خود اطمینان حاصل کنند.

به گفته وی، استقبال خانواده پزشکان و نظام مهندسی و صنف طلافروشان پارس آباد و کارکنان گمرک  و شهرداری بیله سوار از  پیش فروش کنسرت  قابل توجه بوده است.

وی اظها کرد: از افرادی که قصد دارند در این برنامه حضور یابند  باتوجه به محدودیت مکان خواهشمندیم هرچه سریعتر اقدام به خرید بلیط و انتخاب صندلی خود نمایند.

وی گفت: امیدوارم در سالهای آتی در شهر پارس آباد سالنی با ظرفیت بالا تاسیس شود که برنامه ها هرچه بهتر اجرا گردد.

منوچهری با قدردانی ویژه از هنرمندان و شعرای منطقه به خاطر همکاری های خوبی که در اطلاع رسانی کنسرت انجام دادند، گفت: از همکاری و همراهی فرماندار محترم  پارس آباد جناب آقای نصیری ، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد جناب آقای یوسف روزگاری، ریاست محترم اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان پارس آباد جناب آقای هاشم زاده ، معاونت هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل جناب آقای حمیدی و همکاران زیر مجموعه ایشان، ریاست محترم انجمن موسیقی استان آقای رجبی اصل و سایر دوستان که ما را در اجرای این برنامه یاری داده اند و یاری خواهندکرد نهایت سپاس را داریم.

به گزارش مغانه به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، کنسرت موسیقی ناصر عطاپور برای اجرای برنامه در این شهرستان مرزی، مجوز لازم را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اخذ کرده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این گزارش حاکیست ، اداره ارشاد اسلامی پارس آباد به عنوان ناظر برنامه انجام وظیفه خواهد نمود و با نظارت دقیق و کافی خود به هرچه بهتر و کیفی تر برگزار شدن این کنسرت کمک خواهد کرد.

image-10db0befbaca4011c0117d2cb24df8ee6541bab0d5aef4ea3cdc3fba2b8685e1-V

 

اخبار مرتبط

نظرات

اكبر

اقاي منوچهري واقعا زحمت مي كشد براي پارساباد خودش دراردبيل ميباشد وبراي پارس اباد كار ميكند

با سلام و عرض خسته نباشید- سینما را افتتاح کردند که فیلمهای به روز را ببینیم نه اینکه طنز حیرت و غیرت یا کنسرت موسیقی در سینما ببینیم . من طرفدار فعالیتهای فرهنگی هستم. جاهایی مثل مجتمع آراز و سالن جهاد کشاورزی بهترین محل برای اجرای نمایش های طنز و کنسرت موسیقی وجود دارد از مسئولین ذیربط خواهشمند است اقدامات لازم صورت گیرد رفته رفته سینما انقلاب پارس آباد تبدیل خواهد شد به اجرای برنامه ها در مناسبتهای مختلف و اجرای نمایشها و… ما فقط بنر فیلمها را خواهیم دید در جلوی سینما

سلام علیکم
از فرماندار محترم و رئیس اداره فرهنگ و اراشاد اسلامی می خواهیم از اجرای کنسرت موسیقی و نمایشها در سینما جلو گیری شود سینما مخصوص پخش فیلمهاست نه کارهای دیگر.

روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی پارس آباد

ضمن تقدیر وتشکر ازعزیزان. باستحضار میرساند به منظور حمایت از سینماهای کشورو پایدارماندن این مجموعه های فرهنگی درسرارکشور ، وزارت ارشاد مجوز برگزاری جنگ های شادی و کنسرت های موسیقی مجاز را صرفا” برای روزهای پنجشنبه وجمعه آنهم برای سانس آخر داده است. فیلمهای به روز همزمان با تهران اکران می شود وهیچ مشکلی تاکنون مشاهده نشده است . امیدوارم این مجموعه فرهنگی مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

آقای روابط عمومی سلام!
بجای بدون بررسی و از روی تعصب جوابیه دادن به نظرات برحق شهروندان عزیز، خودتان شخصا کنترل بفرمایید و عملی پیگیر این قضیه باشد.
مگر ساعت 10 صبح که آقایان طناز برنامه اجرا می کنند آخرین سانس سینما می باشد؟ جلوی سینما نوشته آخرین سانس 9 شب می باشد.
لطفا سواد سینمایی تون رو کمی ارتقا بخشید.

یک فرهنگی

با سلام خواهش میکنم نیمه پر لیوان را ببینید صرف اینکه لجبازی کنید حرف نزنید در تمام نقاط کشور کارهای فرهنگی اینچنین انجام میشود و جای هیچ بحثی هم نیست