- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

پارس آبادی ها یک میلیارد و 500میلیون ریال صدقه دادند

21637
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارس آباد گفت: مردم این شهرستان برای دستگیری از نیامندان و فقرا، از اول سال جاری تا کنون حدود یک میلیارد و 500میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند.

صمد کریمی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، از افزایش 19 درصدی پرداخت صدقه در این شهرستان طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
وی، اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا کنون، مردم خیر و نیکوکار این شهرستان نزدیک به 1.5 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 17 هزار و 711 صندوق صدقه در شهرستان پارس آباد نصب و توزیع شده است، اضافه کرد: این صندوق ها شامل 17 هزار و 155 صندوق کوچک خانگی، 419 صندوق بزرگ تعبیه شده در معابر و میادین و همچنین 137 صندوق متوسط موجود در ادارات می باشد.
کریمی خاطر نشان کرد: مبالغ جمع آوری شده از صندوقهای صدقات به منظور کمک به دانش آموزان، دانشجویان، آموزش خانواده، تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تعمیرات مسکن و امور عمرانی، پرداخت وام های قرض الحسنه کارگشایی، اشتغالزایی و همچنین امور درمانی و بهداشتی مددجویان تحت پوشش این نهاد هزینه می شود.
مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس آباد بیان کرد: مردم مؤمن و دین دار این شهرستان، همواره برای دستگیری از نیازمندان منطقه در تکاپو هستند که بر همین اساس، مبالغ واریزی خیرین و نیکوکاران به صنادیق صدقه کمیته‌ی امداد روز به روز در حال افزایش می باشد.