امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 26th, 2014 5:25 | کد خبر : 6167 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس آبادی ها در حمایت از طرح پلمپ قلیان سراها، طومار 10متری امضا کردند+تصاویر

مردم پارس آبادمغان در اقدامی خودجوش، با امضای طومار 10متری، ضمن اعلام حمایت از طرح پلمپ قلیان سراها و برچیده شدن بساط قلیان در منطقه، از مصوبه شورای تامین و اقدام نیروی انتظامی شهرستان در این راستا تشکر و قدردانی کردند.

IMG_0236

به گزارش مغانه، در این طومار که هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پارس آباد آن را امضا کرده اند آمده است: ما اهالي شهرستان پارس آباد از مصوبه اخير شوراي تامين شهرستان پارس آباد مبني بر جمع آوري مراكز توزيع مواد مخدر و قليان خانه ها كه فرهنگ عمومي و بهداشت جامعه را هدف قرار داده اند حمايت مي نمائيم.

امضا کنندگان این طومار، همچنين حمايت قاطع خود را از اقدام شجاعانه و فرهنگي، فرماندار، دادستان و فرماندهي انتظامي شهرستان پارس آباد اعلام کردند.

همچنین به دنبال اجرای طرح تعطیلی قلیان سراهای این شهرستان، پارچه نوشته ها و بنرهای متعددی با مضامین حمایت و قدردانی از این اقدام نیروی انتظامی و شورای تامین پارس آباد از سوی طیف ها و گروه های مختلف مردم در چندین نقطه ی پرتردد و میادین این شهر نصب کردند.

در یکی از بنرها نیز خطاب به فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد نوشته شده است: از تلاش شبانه روزی شما در جمع آوری قلیان ها از قهوه خانه ها و سفره خانه های سطح شهر تقدیر و تشکر کرده و خواستار ورود جدی تر نیروی انتظامی در این زمینه هستیم.

این گزارش حاکیست نیروی انتظامی پارس آباد در اجرای مصوبه شورای تامین شهرستان و درخواست خانواده ها و اقشار مختلف مردم منطقه، در چند روز گذشته ده ها واحد از قلیان سراهای این شهرستان را پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کرده است.

IMG_0005 IMG_0012 IMG_0091 IMG_0216 IMG_0230 IMG_0231 IMG_0233

نظرات

رحمتی

به عنوان یک شهروند از اقدام شجاعانه فرماندار، نیروی انتظامی و دیگر اعضای شورای تامین در تعطیلی قلیان خانه های سطح منطقه بی نهایت تشکر و قدردانی می نمایم. ذکر این نکته را ضروری می دانم که با پلمپ فلیان سراها، برخی ها منازل خود را تبدیل به فلیان سرا کرده اند که در این خانه ها علاوه بر عرضه قلیان، کارهای خلاف نیز صورت می گیرد . نیروی انتظامی چنین اماکنی را شناسایی و با گردانندگان آن برخورد کند.

یک فرهنگی در شهرستان پارس آباد

یک جوان پارس آبادی
ما نیز از این اقدام خوشحالیم. ولی در مقابل این اقدام، چه مکانهای فرهنگی، ورزشی رایگان، اشتغال، و وامهای ازدواج و فرهنگ سازی آسان ازدواج صورت گرفته است. متاسفانه مسئولین یک طرف قضیه را همیشه می بینند.چه گلی بر سر جوانها کاشتیم مسئولین اول بروند درد دل این جوانها را بشنوند و سپس بصورت کارشناسی اقدام نمایند. امیدوارم مسئول سایت درددل این جوان همشهری خود را در سایت درج خواهد کرد.

مغان

باسلام
دستتان دردنکند
لطفا”فکری هم به جوانان 25الی 35ساله که فاقدشغل هستند چاره ای بکنید چون آنها هم دراین دنیا سهم دارند

جوان قلیان فروش

باسلام محضرفرماندارو اعضای شورای تامین شهر
واقعا”خسته نباشید من خود ازاین کارشما خوشم آمد
ولی درایان شهرما که طبق آماررسمی حدود80 قلیان سراراپلمپ کردید آیامی دانیددراین 80قلیان فروشی که روی هم رفته 3نفرمشغول کارهستند
که نیمی ازآنها متاهل وداری فرزندمی باشند آیامی دانیدهمه آن قلیان فروشی مغازه اجاره هستند وهیچگگونه سرمایه ندارددنیال کاردیگری بروند

وحید سلیمانی

با تشکر فراوان از فرماندار محترم