- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

پارس آبادمغان255شهید و 73آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

IMG_0009

به گزارش مغانه، سعید علیزاده روز یکشنبه در آیین گرامیداشت 26مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی ایران با بیان اینکه آزادگان سمبل و نماد ایثار، شهادت، صبر و استقامت هستند افزود: مرارت ها، مشقت ها و شکنجه های دوران اسارت با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست.

وی، 26مرداد ماه را از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این روز بهترین و ارزشمندترین فرصت برای بازخوانی دستاورهای آزادگان در عرصه ایستادگی و مقاومت و بیان رشادت ها و دلاوری های رزمندگان به نسل حاضر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد نیز با استناد به فرمایشات مقام عظمای ولایت، گفت: آزادگان آبروو حیثیت ملت عزیز ایران را حفظ کردند.

حجت الاسلام صالح اسدی، با اشاره به سختی ها و مصائب جنگ و اسارت، افزود: آزادگان سرافراز در طول دوران اسارت، تمام شکنجه های روحی و جسمی را به جان خریدند ولی ذره ای از ایمان واعتقاد و اهداف مقدس و والای خود عدول نکردند.

وی، تقوا و مردانگی را از صفات بارز آزادگان نام برد و گفت: این عزیزان در تمام صحنه ها و عرصه ها الگو و سرمشق ما هستند.

اسدی، با اشاره به جنایت ها، درگیری ها و کشتارها در برخی کشورهای منطقه، اضافه کرد: هم اکنون در سایه جانفشانی ها و رشادت ها و صبر و استقامت آزادگان و ایثارگران، امنیت کامل در جای جای مرزها و داخل کشورمان برقرار است.

وی، با بیان اینکه ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچ وقت آزادگان را فراموش نخواهند کرد، بر ضرورت رفع مشکلات و نیاز های این قشر کم توقع جامعه تاکید کرد.

به گزارش مغانه، تجلیل از آزادگان، قرائت شعر، اجرای نمایش طنز و پخش کلیپ از لحظه ورود آزادگان به منطقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

IMG_0036