- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

پارس آبادمغان در کشف کالای قاچاق و ارز در جایگاه نخست استان قرار دارد

به گزارش مغانه، ناصر نصیری روز پنجشنبه در جلسه کمسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پارس آباد با بیان اینکه قاچاق کالا یک معضل اساسی است، افزود: بهترین روش برای مبارزه با کالای قاچاق رعایت قانون، همدلی و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط اجرایی ،قضایی و امنیتی می باشد که بر پایه این همکاری شهرستان پارس آباد از لحاظ کشف کالاهای قاچاق و ارز دارای مقام اول استانی است.
وی با اشاره به انتشار خبری در یکی از روزنامه ها و چند سایت خبری مبنی بر فروش مشروبات الکلی در مغازه های پارس آباد و اینکه شهرستان پارس آباد مغان هشت ماه است فرماندار ندارد، این خبر را قویاً تکذیب کرد وافزود: مردم شریف و نجیب پارس آباد به عنوان مرزداران نظام اسلامی، با پایبندی به ارزشهای دینی و انقلابی که حضورشان در تمامی مراسمات مذهبی و نمازهای جمعه و جماعات مثال زدنی است.
او انتشار این خبر را توهین به مردم منطقه دانست و با اعلام اینکه ما به منظور برخورد جدی با عامل و یا عاملان این خبر کذب و خلاف واقع اقدامات قانونی را انجام داده ایم، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خواست در این خصوص طبق قانون عمل کند.
وی از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق توسط نیروهای انتظامی ،بهداشتی و امنیتی خبر داد و به مبارزه قانونی با قاچاق انواع کالا و ارز در این شهرستان مرزی تاکید کرد.

SONY DSC SONY DSC

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "پارس آبادمغان در کشف کالای قاچاق و ارز در جایگاه نخست استان قرار دارد"

#1 Comment By شهروند دشت مغان On 2015/04/17 @ 7:18 ب.ظ

ای کاش در کشف رشوه خواران وتجاوز به بیت المال در پارس آباد مقامی را هم در سطح کشور بدست می آورد