- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

پارس آبادمغان در صدور سند مالکیت مسکن روستایی مقام اول استان را کسب کرد

به گزارش مغانه، موسی کامکار امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات مقاوم سازی مساکن روستایی و طرح های توسعه ای در روستاهای پارس آباد افزود: از سال ۸۴ تا کنون، شش هزار و ۶۹۸ واحد مسکن روستایی با صرف افزون بر ۵۳۰میلیارد ریال تسهیلات بانکی کم بهره در این شهرستان مقاوم سازی شده است.

وی از اجرای طرح هادی در ۱۷روستای این منطقه خبر داد و گفت: این طرح ها با ۲۰میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار مستعفی پارس آباد نیز با بیان اینکه توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی روستاها از وظایف اصلی بنیاد مسکن محسوب می شود، گفت: در اجرای پروژه های توسعه ای، روستاهای محروم و کم برخوردار باید در اولویت این نهاد انقلابی قرار گیرد.

ناصر نصیری به مشکلات روستاهای محدوده نشین کشت و صنعت های مغان و پارس اشاره کرد و از بنیاد مسکن خواست با جدیت نسبت به عملیاتی کردن طرح های توسعه ای و رفع مشکلات این روستاها اقدام کنند.

وی همچنین نسبت به جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی ،باغات و منابع طبیعی در روستاها و همچنین شروع عملیات عمرانی روستای هزار کندی تاکید کرد.

وی با قدردانی از فعالیت کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد، به ادامه بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی تاکید کرد.

SONY DSC SONY DSC