امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 4th, 2015 3:57 | کد خبر : 13859 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پارس‌آباد باید به فرمانداری ویژه ارتقا یابد

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت:‌ ما از مسئولان استانی و وزارت کشور انتظار داریم تا جایگاه پارس‌آباد را به فرمانداری ویژه ارتقا دهند.

به گزارش مغانه، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد اظهار کرد: با توجه به شاخصه جمعیت و مرزی بودن این شهرستان و برخی دیگر از مولفه‌ها انتظار می‌رود در ارتقای جایگاه شهرستان پارس‌آباد به فرمانداری ویژه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام شود.

وی با تبریک هفته تعاون گفت: یکی از مولفه‌های توانمندی اقتصاد ایران توجه به بخش تعاون است که در مکتب اسلام نیز به این موضوع تاکید فراوان شده است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به برگزاری رزمایش بسیجیان در پارس‌آباد در ۱۹ و ۲۰ شهریور‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: این رزمایش با رمز «لبیک یا رسول‌الله» در پارس‌آباد برگزار می‌شود که برگزاری این رزمایش در کنار بالا بردن توان رزمی و نظامی بسیجیان زمینه خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را فراهم خواهد کرد.

رشادی عنوان کرد:‌ باید همه ما تلاش کنیم تا در ارتقای جایگاه بیش از پیش نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی قدرت و صلابت‌مان را به نمایش بگذاریم.

وی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌ها به ویژه صحنه نظامی پر‌توان‌تر از همیشه حاضر شده و تلاش می‌کند کید دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کند.

اخبار مرتبط

نظرات

شهروند اردبیلی

درود بر امام جمعه عزیزمان به قرآن ما همه سرباز آیت الله خامنه ای هستیم چون کشور عزیزمان ایران را دوست داریم

ناشناس

زمانی فرا می رسد مردم مغان نتیجه طایفه بازی در انتخابات را از زبان بچه و نوه خود خواهند شنید که چه ظلمی کرداند وای کاش زمان زود فرا رسد مردم مغان فردی مثل جاج اقا رشادی را راهی مجلس کند

یک نفر دانشگاهی

درود بر امام جمعه فهیم و مردمی پارساباد

و تشکر می گنیم از جناب دکتر نگهدار که با مقاله خود این موضوع را دوباره فعال نمودند انشاالله هرچه زودتر عملیاتی شود