- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

واکنش فرماندار اسبق پارس آباد به یادداشت مغانه

به گزارش مغانه، متن نامه و جوابیه فرماندار قبلی پارس آباد مغان، وفق قانون مطبوعات عیناً در ادامه می آید:

 

بسمه تعالي                                                                                                                                                                    تاریخ:5/12/93

برادر ارجمند جناب آقاي فولادي

مدير مسئول پایگاه خبری تحلیلی مغانه

سلام عليكم

احتراماً خواهشمند است جوابيه مربوط به يادداشت آقاي رضا اميرپور را كه تحت عنوان” پارس آباد و سریال استعفای فرماندار” در مورخه 1/12/93 با كد خبري 19435 در خروجی آن سایت قرار گرفته است، مطابق قانون مطبوعات و به منظور تنویر افکار عمومی منتشر نمایید.

                     خادم مردم نجيب وشريف شهرستان پارس آبادمغان      

                      ولي كريمي

بسمه تعالي

برادر گرامي جناب آقاي رضا اميرپور

سلام عليكم

مطابق نص صريح فرمايشات حضرات معصومين عليهم السلام كه متواتر هم بيان فرموده اند: انصاف نصف دين است . آموزه هاي ديني مبيِّن و بيانگر اين موضوع بوده اند .انسان در مقام قضاوت هيچ وقت نبايد خود محور باشد و به خاطر هواهاي نفساني خويش حقيقت را كه مثل خورشيد درخشان است در پشت ابرهاي تيره و تار پنهان نمايد. ما معتقديم انسان در مقام نقد سازنده بايد با درايت و هوشمندي ، منصفانه هم نقاط قوت و برجسته عملكردها را بيان نمايد و هم نقايص و ضعفها را متذكر گردد .عليرغم باور عامه، سياه نمايي عملكرد ها نه تنها به اصلاح امور منجر نمي گردد، بلكه موجب ابطال وقت و فرصت سوزي خواهد شد و اين جفاي بزرگي است در حق جامعه اي كه حضرت عالي ادعاي دفاع از حقوق آنان را داريد .

بنده بعنوان خدمتگزار شهرستان ولايتمدار پارس آباد هيچ وقت مدعي اين موضوع نيستم كه در اداره امور نقايص وضعفهايي نبوده است ،بلكه معتقدم خدمات شبانه روزي بنده و ساير مسئولين ذيربط در مقابل ايثارگريها و فداكاريهاي مردم شريف در اين خطه پيشتاز در هشت سال دوران دفاع مقدس كه اينجانب هم بعنوان كوچكترين عضوي از جامعه رزمندگان با پوست و گوشت خود آن را از نزديك احساس نموده ام، خدمات قابل توجه و شايسته اي نبوده است وخانواده هاي معظم شهدا و ايثار گران ، جانبازان وآزادگان كه ولي نعمتان ما هستند و بنا به فرموده ي آن حكيم سفر كرده، چشم و چراغ ملت هستند ،انتظارات بسيار بالاتري از ما دارند و اين انتظارات نيز به حق مي باشد .

بنده و مجموعه ي همكارانم با درك اين اوصاف در دوران تصدي پستهاي بخشداري مركزي در زمان فرمانداری سيد بزرگوار جناب آقاي مير فخر الدين زاهد و معاونت فرمانداري در زمان برادر ارجمندم جناب آقاي حاج التفات خدابنده و در زمان تصدي پست فرمانداری توسط اين حقير، با تمام توان و ظرفيت خويش مشغول خدمت صادقانه به مردم شريف اين مرز و بوم بوده ايم و با استناد به مستندات موجود در آرشيو فرمانداري با جرات و جسارت و با قوت قلب اذعان مينمايم خدماتي كه در اين دوره اتفاق افتاده است، به هيچ وجه من الوجوه، قابل مقايسه با دوره هاي قبل نمي باشد .

بنده معتقدم يقينا حضرتعالي در جريان امور نبوده ايد و بر اساس احساسات جواني و بر وفق مراد عده اي خاص دست به قلم برده ايد و اينچنين بي محابا ، اقدام به قلم فرسايي و سياه نمايي نموده ايد .اما به نظر اينجانب كه :

خوشتر آن باشد كه سر دلبران       گفته آيد در حديث ديگران

ديگران بايد در مقام دفاع از اقدامات در خور اينجانب و ساير همكاران ساعي و تلاشگرم برمي آمدند و مردم شريف پارس آباد را شجاعانه از خدمات انجام شده مطلع و آگاه مينمودند .اما به دليل ضيق وقت بنده بالاجبار جهت تنوير افكار عمومي و جلوگيري از تضييع حقوق قانوني عامه مردم و تشويش اذهان آنان و ذكر خدمات انجام شده نمودم .

حضرت عالي كه در يك اقدام تامل بر انگيز و با جسارت ذكر كرده ايد «بود و نبود بنده در فرمانداري به چشم نيامد و كار خاصي در دوره بنده انجام نشد .»

باور قلبي دارم كه در دوره مسئوليت بنده در فرمانداري شهرستان ،خدمات و اقدامات و پي گيري هاي زیادی در زمینه پروژه هاي نيمه تمام صورت گرفت که چشم پوشي از آن واقعاً ناانصافی و ناسپاسی است.

گوشه اي از اقدامات و پيگيري هاي انجام شده ،جهت استحضار مردم شريف به شرح ذيل مرقوم ميگردد.

البته ناگفته نماند که سنگيني اين بار بر دوش همكاران عزيز در دستگاههاي اجرائي بوده است كه اگر فعاليت هاي اين عزیزان در اين مجال از قلم افتاده است ،قبلا پوزش ميطلبم .

پيگيري پروژ ه بزرگ وحياتي پاياب سد خدآفرين – پيگيري شبكه آبياري و زهكشي مغان -ساماندهي رودخانه ارس – پروژه تصفيه خانه فاضلاب شهري – مجتمع تصفيه خانه عمران آباد -پروژه آبياري تحت فشار (دشت فتحعلي ،شرق دره رود و خليل لو )در سطح 13 هزار هكتار – اجراي كانالت گذاري در سطح هشت هزار و 500 هكتار و به طول 185كيلو متر – اجراي شهرك گلخانه اي در فيروز آباد -پروژه پمپاژ دشت فتحعلي -تفرجگاه ساحلي ارس -احداث ساختمان پيام نور -شروع عمليات آموزش فني حرفه اي تخصصي بين المللي در سطح 30 هكتار – احداث بيمارستان 120 تختخوابي پارس آباد و درمان بستراصلاندوز – 12واحد مركز بهداشت – خانه بهداشت به تعداد 56باب- ديجيتالی نمودن شبكه هاي تلويزيونی- احداث 10 واحد كتابخانه عمومي و دو واحد در دست اجرا- احداث 20 سالن ورزشي – احداث دو واحد استخر سر پوشيده – احداث مسكن مهر به تعداد یک هزر و 22در قالب شركت هاي تعاوني و به تعداد یک هزار و 296 واحد در قالب سه جانبه – اجراي طرح هادي و مطالعه طرح هادي روستاها و صدور سند روستايي – احداث چندین باب خانه عالم – مقاوم سازی هفت هزار و 155واحد مسکن روستایی – تعريض و روكش آسفالت باند فرودگاه از 45 متر به 60 متر – احداث زير ساختها در ناحيه صنعتي در سطح 100 هكتار – شروع احداث جاده چهار بانده از پارس آباد به سر بند و بيله سوار – آسفالت جاده روستايي و شانه سازي جاده اصلي- احداث جاده مرزي – احداث پست163 كيلووات برق اجيرلو و برقدار و تلفن دار كردن تمام روستا ها – طرح اسكان عشاير محدوده نشين شركتهاي كشت و صنعت و دامپروري مغان و پارس كه از روستاي پل رحمان (قباد كندي )شروع تا روستاي ملك كندي واگذار گرديده – ساماندهي مزار شهدا و شهداي گمنام – احداث واحد هاي آموزشي -تخصيص اعتبار اوليه جهت مطالعه طرح سد ديكداش – رها سازي و احياي آهوي مغان – پي گيري باز گشايي مجدد گمرك اصلاندوز و الحاق پارس آباد به منطقه آزاد تجاري ارس – برگزاری همايش بزرگ پياده روي با خانواده در تفرجگاه ساحلي ارس كه از طريق شبكه سه سيما به صورت زنده پخش شد – برگزاري انتخابات رياست جمهوري ، مجلس شوراي اسلامي و شورا هاي اسلامي شهر و بخش – اقدام به احداث مصلي بزرگ در پارس آباد و اصلاندوز -سرشماري نفوس و مسكن در سال 90- ساماندهي هدفمند كردن يارانه و سهام عدالت -تبديل دهستان اسلام آباد به بخش و شهر – پي گيري و تبديل شدن بخش اصلاندوز به شهرستان كه مرحله شهرستاني و استاني به اتمام رسيده و در وزارت كشور در دستور كار قرار گرفته است و چندين پروژه مهم ديگر كه مجال ذكر آن نيست .

 

 

 

 

 

21 Comments (Open | Close)

21 Comments To "واکنش فرماندار اسبق پارس آباد به یادداشت مغانه"

#1 Comment By جلال On 2015/02/24 @ 8:35 ب.ظ

زیاد خودتو ناراحت نکن

#2 Comment By زارعی On 2015/02/24 @ 10:00 ب.ظ

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید و دست مریضاد به محبوبترین فرماندار ایثارگر شهرستان پارس آباد
جناب آقای کریمی مردم شریف شهرستان پارس آباد قدردان و سپاسگزار مسوولین خود هستن مردم شریف شهرستان همیشه و در همه جا به نیکی از شما یاد میکنن البته جناب آقای امیرپور که خود از جوانان خوب منطقه هستن . البته بنده خودم در بخشی از فرمایشات ایشان همراه این جوان هستم . به نظر من تند گویی ایشان به خاطر این است که به عنوان یک شهروندی پارس آبادی نگران اوضاع منطقه هستن .
اینجانب فرزند همسنگر شما هستم که از نزدیک شاهد فعالیت شما بودم البته با اوضاعی که بعداز شما بر سر این منطقه آمد منطقه به یک جزیره سیاسی تبدیل شد که خشک و تر را با هم سوزاند از هر سو بازی خوردیم اعتماد کردیم رای دادیم خنجر زدن البته ارزش فکر کردن هم نداشت چه برسه به … ما جوانهای این منطقه از بیله سوار گرفته تا آصلاندوز سیاه بخت همه چشممان را به پیشرفت بسته ایم ولی ناامید به فردایمان نیستیم منطقه نفسهای آخرش را میکشد نیاز به احیا دارد از پروژه های نیمه تمام گرفته تا کلنگهای در زمین مانده و کارگرانی که صبح زود در میدان حاضر شده و دست خالی به خانه رفته از فوق ایسانس گوجه فروش و از استخدام نیروهای غیر بومی و به ظاهر مشاوران کله گنده که ماهانه به حقوق چند 10 میلیونی اعتراض میکنند از تبدیل شدن بالیغلو چای به ارس از …
درد مردم منطقه مغان مظلومیت آنان است که بنده توان ذکر آنان را ندارم در استان هیچ منطقه نمیتواند مغان باشد
جناب آقای کریمی هیچکس بر ولایی بودن شما شک نمیکند چون مردم این منطقه تنها با عشق ولایت زندگی میکنند و این عشق را در نماز عشق به نمایش میگذارند و از نماینده ی محبوب حضرت آقا اطاعت میکنند و اطاعت خواهند کرد .
سردار ایثارگر هرکه حرفی گفته نظر خودش را گفته و بنده هم نظر خودم را میگویم شما همچنان عزیزی

#3 Comment By زنده باد مغان On 2015/02/25 @ 6:29 ق.ظ

سلام
ولی کریمی در دلها جا دارد و همیشه می ماند.
ببینید از وقتی کریمی رفته بر سر شهر ما چه اتفاقاتی می افتده .
زنده باد کریمی

#4 Comment By بی نام On 2015/02/25 @ 7:33 ق.ظ

آقای حاج کریمی همیشه با ارباب رجوع برخورد خوبی داشت و دفترشان همیشه به روی مردم باز بود.

#5 Comment By مهدوی On 2015/02/25 @ 7:48 ق.ظ

مطالب آقای امیرپور و جوابیه آقای کریمی فرماندار سابق را خواندم. بنده هم برخی مطالب قید شده در یادداشت آقای امیرپور را تائید می کنم. فکر نمی کنم مطالبی که در خصوص آقای کریمی نوشته اند از روی کینه و غرض باشد ولی نظر شخصی بنده این است که در انتقاد از عملکرد فرماندار سابق از آن نوع ادبیات استفاده می شد. انصافاً حاج ولی کریمی به نوبه خود در طول تصدی فرمانداری تلاش های زیادی در راستای عمران و رونق این شهرستان انجام داده اند . بنده زیاد به بحث عمرانی وارد نمی شوم ولی به نظر من آنچه که در جوابیه فرماندار قبلی به آن اشاره نشده و جای آن خالی است این است که ولی کریمی در طول خدمت خود ذره ای از پست و مقام خود در جهت منافع شخصی و گروهی چه از بعد سیاسی و چه از بعد اقتصادی استفاده نکرد. ایشان یک نیروی صادق و مخلص و اصولگرای واقعی هستند. در زمان مدیریت ایشان، فرمانداری پاتوق یک جناح و دسته خاص نبود . چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به راحتی میتوانستند در نشست ها و جلسات، نظرات و دیدگاه های خودرا مطرح کنند و عدالت در فرمانداری حاکم بود. ولی الان فرمانداری در قرق یک عده و جناح خاص است . فرماندار فعلی با این نیت، سمت فرمانداری پارس آباد را قبول کرده که از این پست و مردم منطقه به عنوان نردبان جهت صعود به مجلس شورای اسلامی استفاده کند. فعالیت ها و پروژه های عمرانی تعطیل شده و به جای آن فعالیت ها و بده بستان های سیاسی رونق گرفته است. اگر واقعاً فرماندار فعلی قصد خدمت دارد و دلش به حال مردم و منطقه میسوزد به لحاظ اینکه از ماهها و شاید سالها پیش تصمیم گرفته در انتخابات مجلس کاندید شود نباید این سمت را قبول می کرد. چرا وقتی بحث لغو الحاق مغانه به منطقه آزاد ارس لغو شد آقای نصیری هیچ واکنشی نشان نداد؟ مطمئنا اگر کریمی فرماندار بودند از این حق مردم جانانه دفاع می کردند.

#6 Comment By رضا امیرپور On 2015/02/25 @ 8:34 ق.ظ

عرض سلام وادب و احترام محضر جناب آقای ولی کریمی فرماندار اسبق شهرستان پارس آباد
جناب کریمی محضر حضرتعالی عرض نمایم که بنده نه خبرنگارم نه روز نامه نگار نه کارمند و نه وابستگی به هیچ فرد وگروهی ندارم و یادداشتهای بنده تنها از دید یک شهروند عادی است و این حق هر شهروندی است که نظرات و انتقادات خود را نسبت به مسئولان و مدیران علام نماید .پس برابر فرمایشات شما که بنده دست به قلم برده وسیاه نمایی میکنم قضاوت مناسبی به نظرم نمیباشد.بنده از شما تعجب میکنم شما که معتقدید خادم مردم هستید ولیست بلند بالایی را ازخدمات خود برشمردید چگونه از انتقاد یک شهروند عادی اینگونه آشفته وبرافروخته شدید و اقدام به انتشار بیانیه نمودید.در آموزه های دینی، به مقوله نقد و نقدپذیری، اهمیت فراوان داده شده است. واژه های؛ نصیحت، تذکر، موعظه، استماع قول، اتّباع احسن، تواصی به حق، دعوت به خیر و امر به معروف و نهی از منکر، هر یک به گونه ای، اهمیت و جایگاه نقد و نقدپذیری را بیان می کنند.
آثار و پیامدهای سازنده و سودمند نقد، اهمیت و ضرورت انتقاد و انتقادپذیری را بیان می کنند و سبب می شوند که آدمی همواره خود را در دید نقد دیگران بگذارد و هیچ گاه کارکرد خویش را از آن بی نیاز نداند. جامعه بدون نقد، جامعه بدون پرسش و جامعه مرده و بی روح است كه دچار يكنواختی گرديده و پيشرفت های زيادی حاصل نمِی گردد.امام صادق (ع)میفرمایند:بهترین دوستان در نزد من کسانی اند که عیوب و نواقص من را به من هدیه دهند.و بدون ملاحظه، آن را به من گوشزد کنند.همچنین امام علی (ع) در نامه خود به مالک اشتر بر ضرورت انتقاد از والي و نظارت بر او تاکید کرده است. اما در مقابل ضرورت انتقاد عيب‌جويي از مردم را بسيار ناپسند می‌داند. واقعيتي كه امروزه در جامعه ما معكوس ان مشاهده می‌شود.
جناب آقای کریمی واقعیت این است که تمام مواردی که شما آن را بر شمردید جزو مواردی است که از مصوبه ها وطرحهای ازپیش اقدام شده وپیش بینی شده دولت بوده ست و موردی که در آن خارج از مصوبه و دستور دولت ومجلس بوده باشد وبا درایت وجسارت شخص جنابعالی وعوامل تحت امر شما پیگیری وحل وفصل گردد مشاهده نمیشود.بااین حال طبق فرمایش دوستان عزیز ما منکر خدمات وزحمات بی شائبه شما نیستیم از زحمات بی دریغ و مجدانه حضرتعالی کمال تقدیدر وتشکر را دارم وپیشتر عرایض بنده در نقد از جنابعالی همین موردی بود که اشاره کردم.واین خصوصیات انصافا و حقیقتا تنها در نزد فرماندار مستعفی پارس آباد جناب آقای بیگدیلو قابل مشاهده بود.که بادرایت وجدیت خویش که استواربر سر مواضع خود در بستن قلیان سرا های شهر وپیگیری های مجدانه در الحاق منطقه آزاد ارس قابل مشاهده بود.

#7 Comment By علي زاده On 2015/02/25 @ 12:04 ب.ظ

اقاي مهدوي اقاي نصيري توي اين چند ماه كه نماينده محترم با ان تعامل نداشت در مقابل فسادايستاد و با زمين خوراني كه حق يك عده مردم پارس اباد را خورده بوداند به كمك دادستان و شوراي تامين حق ان ها را باز گردانداند در مورد منطقه ازاد اقاي نصيري از استاندار محترم دعوت كرد بياييد به شهرستان پارس اباد شفاف سازي كند مگر اين دفاع از حق مردم نيست اقاي نصيري گفت منطقه ازاد در صورت تصويب در مجلس به شهرستان پارس ابادالحاق مي شواند يانه استاندار تاكيد كرد كانون اصلي منطقه ازاد پارس اباد بيله سوار و اصلانداوز خواهد شد اگر پارس اباد الحاق نشده گفته هاي استاندار و اقاي نصيري دروغ شد كه دو سه ماه اينده نتيجه اش را ميبينيم بعدئ نقد غير منصفانه كن

#8 Comment By یه همشهری On 2015/02/25 @ 12:59 ب.ظ

سلام علیکم
ممنون آقای کریمی
ما همیشه سپاس گذار زحمات شما هستیم، نه تنها من بلکه تمام همشهری های عزیزم هم هیچ وقت دلسوزی ها و زحمات شما رو فراموش نخواهیم کرد.
امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید.

#9 Comment By دانشجوی رشته پزشکی On 2015/02/25 @ 1:07 ب.ظ

درود بر حاج کریمی که جای خالیشان را کسی نخواهد توانست پر کند!
این مدعیان که حتی چندماهی نتوانستند ناملایمتی ها و مشکلات موجود را تحمل کنند و استعفا را راهی سهل الوصول یافتند
منطقه پارس آباد با وجود ظرفیتهای زیاد ولی خلا انسانهای تلاشگر را احساس می کند!
کاش نبود جناح بازی و سیاسی کاری نمایندگان اسبق و فعلی که بجای حل مشکلات شعارهای الکی سر دادند ونشان دادند که کاری نمیتوانند برای حل مشکلات مردم بکنند!
لازم است ذکر کنم آقای برومند اگر شما به جای بالا و پایین رفتن از پله های وزارت خانه برای تصدی فرمانداری توسط دامادهایتان و حذف نیروی های ارزشی بدنبال قضیه منطه آزاد تجاری بودید مطمئنا الان شاید شاهد افتتاح این پروژه عظیم در منطقه بودیم و مردم نیز از منافع بیشمارش بهره میبردند.
آقای کریمی من از طرف خودم و جمعی از مردم بزرگ منطقه باتوجه به تلاشهای شبانه روزیتان خواهشمندیم عرصه را خالی نگذارید و حتما در عرصه انتخابات نمایندگی حضور بهم رسانید.
باتشکر

#10 Comment By بابک On 2015/02/25 @ 10:07 ب.ظ

آیت الله بهجت (ره) فرمود:
♥•٠·˙
هر وقت نیمه شب بی اختیار بیدار شدید، سریع نخوابید.
چون ملکی به اذن خدا شما رو بیدار کرده
تا با خدا هم صحبت بشی …
اگه خیلی برات سخته بیدار شدن،
لااقل بلند شو بهشون سلام کن، بعد دوباره بخواب …

#11 Comment By ,nkjدردل On 2015/02/26 @ 4:45 ق.ظ

باسلام اقاي اميرپور لطفااركارهاي خوب بيگدلو كه نام برديد وافعا حمايت مي كني بسته شدن قليان مي داني درخانه هاچه فسادي به بار اورده ازادتجاري شعارايشان بوده يانماينده مجلس

#12 Comment By فرهنگی On 2015/02/26 @ 5:29 ق.ظ

با سلام خدمت همه عزیزان

آرزوی توفیق همه تلاشگران مملکت اسلامی آبادانی این مرزوبوم بوم خوشبختی و عاقبت بخیری همه جوانان ایران

به نظر این حقیر تمرکز آقای امیرپور روی انعکاس وضعیت شهر است و در کل غرض شخصی ندارد ولی کاش مقیاس سنجش خود را تغییر می‌دادند کمی تخصصی تر می‌نوشتند ،
آقای کریمی نیازی به دفاع افرادی مثل من ندارند ولی جهت تذکر عرض میکنم طی ۱۰ سال اخیر در هر دو دولت ۴نفر تشریف آورده اند ولی هیچکدام نتوانسته اند ۲سال دوام بیاورند ، و باید از اطرافیان آقای کریمی پرسید که در این ۸ سال تصدی چه هزینه ای پرداخت کردند و لی شهر و وطن خود را به امان خدا رها نکردند و مردانه سینه خود را سپر بلا نمودند ، البته این هشت سال دربرابر ۸سال جنگ شاید قابل ذکرنباشد که خودش میداند و دوستان وخدایش .
و باید به برادر عزیزم آقا رضا عرض کنم اگر پارس آباد رختکن نشود باید تعجب کرد وقتی در شهری فرزند دلسوز و لایق آن شهر با یک جمله تخریب شود
اختیار آن شهر به دست بیگانه ها خواهد افتاد .
گمان نمیکنم پارس آباد خالی از افراد کارا تلاشگر باشد ولی در اثر این تخریب نمودن ها ست که من فکر میکنم پارس آباد اگر یک نفر دارد که از آبرویش دفاع کند حاج ولی کریمی است .

#13 Comment By اکبر On 2015/02/26 @ 1:34 ب.ظ

من نمیدانم چرا هرزمان که ازمدیریت مسئولی سخن به میان می آید بحث جبهه و جنگ را پیش میکشید برادر من درایت و کارآمدی یک فردچه ربطی به جبهه رفتنش دارد.ممکن است خدمت سربازی وظیفه هر فرد ایرانی است که باید انجام دهد این دلیل نمیشود که چون کسی جبهه رفته حتما مدیر کاردانی است.بهتر به جای این سخنان حاشیه ای به سوابق ومدیریت اشخاص نوجه شود

#14 Comment By بیر مغانلی On 2015/02/26 @ 4:55 ب.ظ

سلام وعرض ادب محضرآقای امیرپور
بنده یکی از طرفداران نوشته ها و یادداشتهای شما هستم امیدوارم شهروندان عزیز به این نکته توجه دانشته باشند که تمام هم وغم شما رساندن درد مردم شریف شهرستان پارس آباد به گوش مسئولان است وبااین کار کمک بزرگی به توسعه وپیشرفت مغان میکنید.انشالله همیشه قلمتان پرقدرت کلامتان برنده و دلتان سبز باشد.ازشما بسیار سپاسگذارم که با وجود این همه مشکلات وسختی هایی شخصی که در زندگی همه ما وجود دارد وقت وانرژی خود را صرف یادداشتهایتان میکنید.

#15 Comment By رضایی On 2015/02/26 @ 7:59 ب.ظ

من بانظرآقای امیرپورموافقم چون اگرکریمی هم مانندبیگدیلو ویانصیری دستورات آنان رااجرا نمیکرد واستقلال فکری داشت ماننداین دوعزیز جلوراهشان سنگ اندازی میکردند وبرایش موانع ایجادمیکردند.پس دایل اینکه مدت زمان طولانی رادراین پست ماندندواخراج نشدنداین بوده که دستورات مافوق خود را موبه مو اجرامیکرده.البته زحمات جناب کریمی نیز نباید نادیده گرفته شود چون ایشان هرگز دراین مدت دنبال حاشیه سازی وباندبازی نبودند.

#16 Comment By زارعی On 2015/02/27 @ 7:19 ق.ظ

جناب اکبرخان قرار نیست همه چیز را بدانی جنگ یعنی عشق به وطن جنگ یعنی خود را سپر بلای دیگران کردن جنگ یعنی بی دلیل پرواز کردن جنگ یعنی سرفه های شیمیایی جنگ یعنی بی پدر بزرگ شدن جنگ یعنی بی دست و بی پا و بی چشم و موجی شدن جنگ یعنی کلاس خدمت بی منت جنگ یعنی دیگران بخاطر جانبازی به تو خندیدن جنگ یعنی با ولایت تا پای شهادت رفتن حال اگه جوابتو نگرفتی دوباره پیام بذار تا بیشتر جواب بدم این جواب یک ذره از دریای جواب بود اکبر جان حرفهای شما عین بی احترامی به مقدسات است بی محابا حرف نزن برادر من

#17 Comment By ناشناس On 2015/03/01 @ 1:39 ب.ظ

نا شناس
خودکرده را تدبیر نیست .برومند با حذف نیروهای ارزشی ازمیدان کاری ضربه ای به خودزد. که سیلی آن رامی خورد.

#18 Comment By ناشناس On 2015/03/01 @ 8:36 ب.ظ

درودبرزارعی قهرمان که امیدمغان وافتخاراسلام وایران است ونگران نباش داداش یک زارعی برابر است با هزاران ………….واشداعلی اکفار …….

#19 Comment By با ولایت On 2015/03/03 @ 12:32 ب.ظ

آفرین برادر زارعی شما یک سرباز جان بر کف ولایت هستین شیر مادرتان حلالتان باد خداوند پدرتان را بیامرزد شما آبروی دشت مغان هستین من از نزدیک از ارادت شما نسبت به ولایت و رهبری آشنا هستم یا علی برادر بسیجی
امیدوارم به آرزویتان که همان شهادت در راه اسلام و میهن و ولایت است برسید

#20 Comment By شهروند On 2015/03/03 @ 12:35 ب.ظ

احسنت برادر زارعی خدا قوت امیدوارم در این راه خسته نباشید برادر شما به تنهایی میتوانید جلوی لشگری از مخالفین و منافقین بیاستید
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
به پیش فرزند ایران زمین

#21 Comment By کامل On 2015/03/24 @ 7:25 ق.ظ

آقای کریمی واقعا عشق مردم پارس آباد است درقلب ماجاداری مردم وجوانان پارس آباد همیشه از زحمات شما سپاسگزار هستند