- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

واکنش دفتر نماینده پارس آباد به مطالب فرماندار قبلی این شهرستان+اسناد

به گزارش مغانه، در این جوابیه که در خروجی پایگاه اطلاع رسانی نماینده پارس آباد و بیله سوار قرار گرفته، آمده است:

بسمه تعالی

ضمن تبريك دهه فجر انقلاب شكوهمند اسلامي به هم ميهنان عزيز و بالاخص مردم انقلابي شهرستان هاي پارس آباد و بيله سوار از اين فرصت استفاده مي كنيم تا در اين دهه مبارك، مردم غيور منطقه را به همدلي و اتحاد بيش از پيش دعوت نمائيم و بار ديگر شعار آن پير فرزانه، روح ا… كبير را كه همانا “وحدت كلمه” است زمزمه كنيم، شعاري كه امام خميني (ره) در 12 بهمن ماه به محض ورود به ميهن عزيزمان به اهتزاز درآورد و بوسيله آن مردم انقلابي ايران را پشت سر مرجعيت، به سوي پيروزي رهنمون ساخت و انشا ا… شاهد خواهيم بود كه در 22 بهمن ماه امسال، مردم باعظمت ايران و بخصوص اهالي غيور مغان بارديگر به مردم دنيا نشان خواهند داد كه امروز 36 سال پس از پيروزي انقلاب، مردم شكوهمند ايران اسلامي، با اقتدا به نائب برحق امام زمان(عج)، امام خامنه اي(مد ذله العالي) همچنان با وحدت كلمه پيش مي روند و قله هاي افتخار و عزت را مرحله به مرحله پشت سر خواهند گذاشت.
و اما بعد…
ديروز (پنجشنبه 16 بهمن ماه) مرقومه اي در سايت منتصب به نيرو هاي ارزشي منتشر شد كه جاي بسي تاسف داشت، در زماني كه مردم بيش از هرچيز به همدلي نياز دارند، پراكندن بذر تفرقه و نااميدي، خيانتي است كه چه از روي ناآگاهي باشد چه از روي غرض ورزي، گناهي نابخشودني به نظر مي رسد.
فرماندار سابق مغان در نامه اي 6 صفحه اي به كنايه و صراحت و بدون ارائه مدارك مستدل و منطقي مسئولين منطقه را به انواع و اقسام اتهامات و كم كاري منتسب نموده و ادعا كرده است كه خود ايشان به عنوان يگانه سردار قهرمان به فكر مردم بوده اند و از روزي كه استعفا داده و ترك خدمت گزيده اند، همه امور به هم ريخته و سيل مصيبت بر سر مردم شريف مغان باريدن گرفته است و اكنون و اتفاقا در دهه فجر، بغض فروخورده ايشان فوران كرده و باز شده است و اين قهرمان ملي به يكباره در نقش دايه اي مهربان به سوي مردم رجعت نموده و قصد ياري آنها را دارد. گويي در نظام اسلامي، امور به اشخاص بند بوده و با استعفاي يك نفر مثل ايشان، اوضاع چنان برهم مي ريزد كه مردم از همه چيز نااميد و مايوس مي شوند.
با توجه به اينكه چندي است چنين تلاش هاي براي ايجاد فضاي ياس و نااميدي در بين مردم از كانال هاي مختلفي كليد خورده و در حال پيگيري است لازم ديديم مطالبي را من باب تنوير افكار برخي خواص ذكر نماييم زيرا مردم بخوبي مي دانند اين تلاش براي ايجاد ياس، فاز دومي دارد كه در پيش است و آنهم قهرمان سازي براي حل مشكلات از پيش بزرگنمايي شده مي باشد. ترفندي كه در نزديكي انتخابات مختلف بارها آزموده شده و مردم به خوبي با آن آشنا هستند. اما با توجه به فاصله بيش از يكساله تا انتخابات آتي، شروع چنين سناريوهايي از هم اكنون مي تواند خسارت هاي جبران ناپذيري براي منافع عمومي در پي داشته باشد. لذا اولا توصيه مي كنيم مانورهاي انتخاباتي را به زمان انتخابات موكول كنيد و ثانيا بدانيد اجازه نخواهيم داد با افكار عمومي به اينگونه بازي شود.
برادر ارجمند، فرماندار سابق پارس آباد مغان و معاون سياسي اسبق شهريار!
اي كاش در رنج نامه تان روشنگري بيشتري مي كرديد و مي فرموديد كه آيا بعد از عزل از معاونت فرمانداري شهريار هم براي مردم آن سامان رنج نامه نوشتيد و اشك ريختيد؟ اي كاش در نامه تان مي گفتيد به چه دليل از معاونت فرمانداري شهريار عزل شديد و مي گفتيد كه اين تجربه عزل شدن باعث شد كه در پارس آباد به موقع استعفا داده و نقاب يك شبه قهرمان را بر چهره زده و منتظر بمانيد. اي كاش دلايل واقعي استعفايتان را هم مي نوشتيد.
برادر گرامي آيا شما به پرديس و شهريار و زنجان و تهران و ديگر شهرهايي كه در آن مسئول بوديد و يا زندگي كرديد هم اينچنين حساسيد و در موردشان رنج نامه مي نويسيد؟ يا اينكه رنج نامه هايتان تنها شامل حال شهرهايي مي شود كه نيم نظري به انتخابات مجلس يا پست هايشان داريد؟
عريضه اي طويل و پرطمطراق و مملو از اشك و اندوه و اشارات متعدد به نماز خواندن و تلاوت قرآن نوشته و اشاره كرده ايد به اينكه مردم چقدر شما را دوست دارند و … ! ما بنا را مي گذاريم بر اينكه ابدا از روي ريا نبوده و از روي صدق است انشا ا…
اما آقاي ايرج بيگدلو شما كه قرآن مي خوانيد اي كاش به اين آيات شريف در مورد بدگويي از برادرديني نيز توجه مي كرديد:
لَا يَغْتَبْ بَّعْضُكُم بَعْضاً أَيُحِبُّ أَحَدُكُمْ أَن يَأْكُلَ لَحْمَ أَخِيهِ مَيْتاً فَكَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّ ابٌ رَّحِيمٌ. (آيه 12 سوره حجرات)
وَيْلٌ لِّكُلِّ هُمَزَةٍ لُّمَزَةٍ (آيه 1 سوره همزه)
شما مي گوييد اميد مردم نااميد شده است؟ اولا شما در اشتباهيد، در كشور اهل بيت اميد مردم نااميد نمي گردد. درثاني شما اگر به فكر مردم مغان بوديد در مغان مي مانديد و براي خدمت به مردمي كه اين همه سنگشان را به سينه مي زنيد، مبارزه مي كرديد نه اينكه به دلايل سياسي و نخ نما شده استعفا داده و برويد. مردم مغان در دوره هاي مختلف از اين دست “استعفا براي كانديداتوري” ها بسيار ديده اند.
شما درباره الحاق به منطقه آزاد مي گوئيد: “رمز موفقيت در تحقق فرصت استثنائي و تاريخي براي مغان بوجود آمده بود …” چرا نمي گوئيد اين فرصت چگونه بوجود آمده است؟ چند سال و چه كساني تلاش كردند تا اين موضوع به اينجا برسد؟ نكند برنامه بعدي تان مصادره كل داستان به نفع خودتان است؟
شما كه در خانه تان نشسته و از نبود يكدلي و وحدت بين مسئولين انتقاد مي كنيد، چرا خودتان نتوانستيد با به كار بردن كياست و تدبير ادعايي تان با همين مسئولين هماهنگ شويد و به جاي آن استعفا داديد و ترك خدمت كرديد؟ به قول معروف كنار گود ايستاده مي گوئيد لنگش كن!
آقاي تدبير و كياست! بزرگ مرد رابطه با وزرا، وكلا و مسئولين كشوري و لشكري! براي اثبات ادعاهايتان، اگر مي توانيد يك نامه ارائه دهيد كه در زمان تصدي شما بر پست فرمانداري پارس آبادمغان، خودتان به عنوان فرماندار؛ با يك معاون وزير مكاتبه داشته ايد و پاسخي دريافت كرده ايد، چه برسد به وزير امورخارجه و وزير اقتصاد يا آقاي تركان كه دبيرشوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي و همچنين مشاور رئيس جمهور هستند. يك نمونه ارائه دهيد تا همه حرف هايتان را باور كنيم.
جناب فرماندار سابق! محض اطلاعتان عرض مي كنم، پست فرمانداري به لحاظ مقرارات سازماني براي مكاتبه با وزرا و معاونين وزرا بايستي سلسله مراتب سازماني را رعايت كند، ساده تر بگويم، يعني بايد با استاندار مكاتبه كرده و در صورت نياز استانداري موضوع را به مقامات بالاتر منعكس نمايد. احتمالا يكي از دلايل مخالفت استانداري با ادامه خدمت شما همين عدم آگاهي تان به روال اداري و قوانين جاري كشوري بوده است. و به نظر مي رسد گلايه تان از اينكه نماينده مغان براي شما قرار ملاقاتي با مسئولين به قول شما تهراني هماهنگ نكرده است به همين سوء برداشتتان برمي گردد. برادر ارجمند مگر نماينده رئيس دفتر شماست كه برايتان وقت ملاقات تنظيم كند؟ اساسا وظيفه فرماندار مراجعه به تهران و ملاقات با مسئولين نيست، اگر توجه مي كرديد دفتر فرماندار در شهرستان و دفتر نماينده در مركز قرار دارد. يعني شما بايد در شهرتان فرمانداري كرده و ملاقات با مقامات مركز و پيگيري امور را به نماينده محترم بسپاريد به عبارت ديگر اگر موضوعي براي پيگيري داشتيد يا بايد با استانداري يا با نماينده مكاتبه و مذاكره مي كرديد. اصرار شما براي دخالت در اموري كه در شرح وظايفتان نبوده چه معنايي دارد جز جاه طلبي؟ شكي نيست كه شما در سخنوري و نترس بودن به گرد پاي نماينده فعلي مغان نمي رسيد كه بخواهيد درجلسات، ايشان را همراهي كرده و به جايشان مذاكره كنيد. و جالب است كه خود به اين امر واقفيد و در جايي اعتراف مي كنيد كاري به اين بزرگي نه در شرح وظايف فرماندار است نه در حد توانش. الحمدلله در زمينه منطقه آزاد ميزان پيگيري هاي نماينده مغان با اسناد و مدارك قابل اثبات است(برخي از نامه ها ضميمه شده اند). اين شمائيد كه براي هيچ يك از ادعاهايتان مدركي ارائه نكرده ايد.
البته دامنه سخنان ناشي از عدم اشراف به قوانين كشوري شما به همين جا ختم نمي شود. شما اگر قانون چگونگي اداره مناطق آزاد تجاري صنعتي مصوب 1372/6/7و اصلاحات بعدي آن را مطالعه مي كرديد يا حداقل اگر به خود زحمت مي داده مكان هاي مناطق آزاد تجاري صنعتي كشور را روي نقشه بررسي مي كرديد، هيچ وقت سخن از تشكيل منطقه آزاد در شهرستان اردبيل نمي زديد، چون اين شهرستان فاقد معيار هاي لازم بوده و به هيچ وجه براي منطقه آزاد نه پيشنهاد شده و نه خواهد شد. ضمن اينكه مصوبه اي كه شما خيال مي كند مختص منطقه آزاد ارس بوده و اجازه گسترش اين منطقه را در امتداد رود ارس صادر نموده است! وجود خارجي ندارد. شما چيزي را شنيده و در ذهنتان بال و پر داده ايد. اين مصوبه مختص منطقه خاصي نيست. مطابق “قانون چگونگي اداره مناطق آزاد تجاري – صنعتي مصوب 1372/6/7و اصلاحات بعدي آن” ايجاد منطقه آزاد در كشور نيازمند مصوبه مجلس مي باشد ولي گسترش محدوده منطقه آزاد تنها نيازمند مصوبه شوراي عالي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي است و لازم نيست به مجلس برود.
برادر گرامي، شما كه نه اهل مغانيد و نه براي مغان متحمل سختي و رنج شده ايد نمي توانيد سخن از مادر و فرزندي بزنيد. شما اگر براي مغان حس ماردانه! داشتيد با كوچكترين فشارها استعفا نمي داديد. البته همين تمثيلي كه به كار برده ايد نشان مي دهد كه چه نگاه متكبرانه اي به مغان و مردم مغان داريد. خود را يك مادر! يعني انسان بزرگسال، پخته و فداكار دانسته ايد و مغان و مردم فهيم اش را به يك كودك بي دفاع كه به حمايت هاي مادرانه و مدبرانه شما نياز دارد، تشبيه كرده ايد.
آقاي بيگدلو! مشكل ما با امثال شما دايه هاي مهربان تر از مادر در همين جاست كه از شهري ديگر مي آئيد و محبت مي بينيد ولي مهرباني و مهمان نوازي مردم خونگرم و يكرنگ مغان را با ساده لوحي اشتباه مي گيريد.
مهمان ديروز شهر ما بدانيد كه مغان به مادر! نياز ندارد. مغان خود مادر همه ماست. مغان به سرباز نياز دارد. مغان براي پيشرفت فداكاري مادرانه نمي خواهد، بلكه فداكاري و مبارزه رزمندگان را مي طلبد. مغان به كساني نياز دارد كه تحت فشار مسئوليت بمانند و بجنگند و حق مغان را حفظ كنند، نه كساني كه استعفا داده و فرار را بر قرار ترجيح مي دهند.
مي گوئيد در آن زمان تفرقه را صلاح ندانستيد؟ آقاي فرماندار سابق! شما اگر ديروز تفرقه را صلاح ندانستيد اما امروز تفرقه را به صلاح مي دانيد، دليلش مشخص است، اين صلاح، صلاح مردم نيست، صلاح خودتان است. شما فكر مي كنيد امروز مي توانيد از اين سخنان مادرانه! تان براي مقاصد آينده خود بهره برداري كنيد، اما اشتباه مي كنيد. مردم به خوبي مي دانند چه حركتي براي خود نمائي و جلب نظر است و چه حركتي براي خدمت. خودتان بگوئيد با نوشتن اين نامه قصد داشتيد به مردم مغان چه خدمتي بكنيد؟
آقاي بيگدلو، اگر اوج اقدامات شما براي الحاق مغان به منطقه آزاد تجاري صنعتي ارس، خواهش عاجزانه و سوگند دادن مشاور آقاي مهندس تركان و كارشناسان بررسي كننده موضوع در دبيرخانه شورا بوده است، بدانيد قبل از آمدن شما، حين خدمت شما و پس از ترك خدمتتان، نماينده مردم مغان دستور صريح رئيس جمهور و معاونين اش را به شخص آقاي مهندس تركان اخذ و ابلاغ نموده بود و آن زماني كه شما به مشاور آقاي تركان خواهش مي كرديد، نماينده مردم مغان با شخص مهندس تركان كلنجار مي رفت تا مصوبه كارگروه شورا به صورت كامل در شوراي عالي مورد تائيد و تصويب قرار بگيرد (براي نمونه نامه 27/10/93 آقاي جهانگيري معاون اول رئيس جمهور به آقاي تركان – نامه 11/5/93 محمد شريعتمداري معاون اجرايي رئيس جمهور به آقاي تركان – نامه 30/10/92 آقاي انصاري معاون امور مجلس رئيس جمهور به معاون توسعه مناطق آزاد). البته مطابق قوانين كشور و همانطور كه خودتان اظهار كرديد شما به عنوان فرماندار در جلسات كارگروه حضور نداشتيد، بلكه استاندار اردبيل به عنوان كانال رسمي و قانوني ارتباط با سازمان منطقه آزاد در اين جلسات حاضر بودند و بنابراين عملا پيگيري امر در دستان نماينده و استاندار بوده است. حال بايد شما پاسخ دهيد در اين زمينه چه هماهنگي هايي انجام داديد؟ و به غير از ادعاهاي بدون سند يا رفتارهاي احساسي چون خواهش و سوگند، چه اقدامات مثبت و قابل ذكري داشته ايد كه اينك در نقش دايه مهربانتر از مادر ظاهر مي شويد؟
محض اطلاعتان عين اين روند در دولت قبلي نيز پيگيري شد و متاسفانه تغيير دولت اين روند را به آغاز برگرداند ولي نماينده خستگي ناپذير مغان در ميان موج دلسردي ها و كنايات و سخنان نااميد كننده اي كه نمونه اش را هم اكنون از شما و ديگران مشاهده مي كنيم، از پاي فروننشست تا اينكه دوباره كارها سامان يافت، كارگروه تصويب كرد و مسئولان قول تصويب نهايي و قطعي را دادند ولي انگار اين رويه اي شده است كه هر وقت زمانه تنگ مي گيرد، فرصت طلبان بذر نااميدي بپاشند و زماني كه رسيدن به هدف نزديك مي شود، سر و كله دايه هاي مهربان تر از مادري پيدا بشود كه به قصد مصادره كردن خدمات ديگران ادعاهايي در حد وزرا و وكلا داشته و خودشان را مضحكه خاص و عام بكنند.
برادر ارجمند بنده در عجبم از شما كه ادعاي اصول گرايي و اخلاق مداري نموده و چنين نامه پر تناقض و سرشار از كنايه و اتهامي را مي نويسيد، چطور مي توانيد در يك سطر آيات نوراني قرآن را بنويسيد و امر به معروف كنيد و در سطر ديگر زمين و زمان را متهم كنيد به انواع منكرات، در يك سطر به زمين و زمان بتوپيد و در سطر ديگر از قدرت نمايي گله كنيد و فرياد همدلي سربدهيد، در يك سطر مردم را گوسفند و مسئولان را گرگ و لابد خودتان را چوبان مهربان و فداكار جابزنيد و در سطر ديگر با همين مردم از در مادر و فرزندي درآئيد؟ البته بنده ساحت مردم و مسئولان را از چنين نسبت هايي بري مي دانم اما در مورد چوپان بودنتان بايد عرض كنم كه مواظب باشيد تبديل به چوپان دروغگو نشويد.
آقاي عزيز تعجب مي كنم كه چرا به خود زحمت نداديد مرقومه خود را قبل از ارسال دستنوشته هايتان براي دوست به اصطلاح مطبوعاتي و عزيزتان يكبارهم كه شده بخوانيد و ويرايش كنيد تا اينهمه خود متناقض جلوه ننمايد؟ در جايي در لفافه دم از بزرگي مي زنيد و از ارتباط با وزرا و مسئولين رده بالا سخن مي رانيد و در جاي ديگر مي گوئيد كه كاري به اين بزرگي نه در شرح وظايف فرماندار است نه در حد توانش! لابد انتظار داريد مردم پاسخ دهند: “آقاي تدبير و كياست لطفا بيائيد كه پست بالاتري به شما ببخشيم تا بتوانيد كارهاي بزرگ ما را تدبير كنيد” اما پاسخ شما اين است: “قسم حضرت عباس(س) را باور كنيم يا دم خروس را!؟” برادر عزيز اگر شما روابط داشتيد چرا از همان روابط تان براي حفظ پست تان استفاده نكرديد تا مردم از استمرار خدمات شما بهره مند بشوند؟ در اين صورت امروز به كارهاي تبليغاتي و اجراي چنين نمايش هايي نيازي پيدا نمي كرديد؟
برادر گرامي شما در فرازهايي از مرقومه تان از ادب دور شده ايد و گاهي هم پاي از گليمتان فراتر نهاده ايد كه پاسخ اين بخش از سخنانتان در شان ما نيست، فقط توصيه اي داريم و آن اينكه به نماز خواندن هاي نيمه شب و قرآن خواندن هاي سحرگاه خود كه چندين بار در نامه تان اشاره داشتيد، با حضور قلب و توجه بيشتري ادامه دهيد تا انشاا… به تاسي از آيات پرمهر و رحمت قرآن شيوه سخن گفتن تان را به قول احسن بدل كنيد و براي سبك شدن خويش از نيمه شب تا سحرگاه زمين و زمان را به هم ندوزيد و از برادران ديني تان بدگويي نكنيد.
در پايان اگر واقعا از پيشرفت مغان خوشحال مي شويد اولا نگران نباشيد با استعفاي شما امورات مغان بر روي زمين نمانده است و در ثاني باخبر باشيد برخلاف ادعاي شما در خصوص بازگشايي گمرك اصلاندوز آقاي برومند به عنوان نماينده مغان، در همان زمان و پيش از سفر رئيس جمهور محترم كشورمان به جمهوري آذربايجان طي نامه اي مطرح شدن بازگشايي اين گمرك را در سفر ايشان مطالبه نموده و با شخص آقاي دكتر ظريف نيز مذاكره فرمودند (البته در اين زمينه هم قبل، حين و بعد از مسئوليت شما در مغان، نامه نگاري ها و پيگيري هاي متعددي انجام شده است) و هم اكنون موافقت طرف آذربايجاني جلب شده است، همچنين وزارت امورخارجه و گمرك ايران اعلام موافقت خود را با بازگشايي اين گمرك ابلاغ نموده اند و دليل اينكه هنوز بازگشايي نشده است چيز ديگري است. درمورد مجوز كمسيون 215 محور بيله سوار- پارس آباد- اردبيل نيز همين را بدانيد كه اين موضوع هم در دبيرخانه استاني كمسيون تائيد شده و با نظر موافق وزارت راه به دبيرخانه كشوري كمسيون ارسال گرديده و خوشبختانه در اين مرحله نيز مورد تائيد قرار گرفته و به معاونت برنامه و بودجه رياست جمهوري ارسال شده است و انشا ا… داراي رديف بودجه خواهد شد. خبر ديگري هم اضافه كنم كه با درخواست و پيگيري نماينده محترم پروژه راه آهن اردبيل پارس آباد داراي رديف تحقيقات گشته و در جدول شماره 20 بودجه سال 94 درج گرديده است و خبر آخر اينكه 24 ساعته شدن گمرك بيله سوار نيز نهايي شده است. البته اميدوارم اين خبرهاي خوش مايه دلسردي و نااميدي شما نگردد چون هميشه مواردي براي انتقاد كردن پيدا مي شود مي توانيد براي كنايه زدن از آنها استفاده كنيد.
و من الله توفيق
دفتر نماينده مغان
945926 945927 945928 945929 945930 945931
32 Comments (Open | Close)

32 Comments To "واکنش دفتر نماینده پارس آباد به مطالب فرماندار قبلی این شهرستان+اسناد"

#1 Comment By dariush+++ On 2015/02/06 @ 1:52 ب.ظ

جناب دفتر نمایندگی اقای برومند
بدانید واگاه باشید که با چند نامه بدون پیگیری سرکیسه کردن مردم دیگر خیلی دیر شده است.شما می اندیشید که این مردم از کجا امده اندهنوز فکر میکنید که به حرفهایتان کسی باور می کند
انچه انجام داده ایدوبه ثمر رساندید رانشان دهید برادر.
با مسولیت دادن های بی کفایت که ایشان گمارده ان هیچ کس بی خبر نیست
وعده های دروغ که دادند کجاست مثلی برایتان بیاورم که حضور ذهن عالی گردد.
فرمانداری ویزه –راه اهن مغان تا کجا اباد
راه اندازی چاه های نفت خروسلو
ایجادپارک جنگلی کنار ارس تا اصلاندوز
چند پروازه کردن فرودگاه مغان
منطقه ازاد تجاری
ایجادگمرک تازه کند واصلاندوز
وخیلی دروغ های دیگر
وچند تامسئول بی کفایت گمادن در پستها مثال
بخشداریهای که از قوم خویش اند ومعاومنت محترم فرمانداری-وامور اصناف ورئیسان دانشگاه و…
ودر آخر شم غم مخورید همه می دانند که کی دلسوز وغمخوارمردم وکی بدخواه وبه جیب مبارک فکربکنه عزیز.

#2 Comment By مهدی ا… On 2015/02/06 @ 2:59 ب.ظ

معلومه که دفتر آقای نماینده به قدری در کپی نامه ها عجله کرده که یادش رفته نامه آخری رو به امضای آقای نماینده برسونه و بعد منتشرش کنه….!!!

#3 Comment By حسن On 2015/02/06 @ 3:32 ب.ظ

من نمدانستم نماينده ما دفتر مردمي دارد لطفا ادرس ا ن را اطلاع رساني كنيد مسول محترم دفتر نماينده اقاي بيگدلو در 6 ماه ببين چقدر محبوبيت پيدا كرده من كه 28 سال دارم اين جوري مسول نه ديده بودم كه بين مردم محبوبيت اي چنيني داشته باسد اين چنيني تحت فشار قرا دهند به خا طر قليان سراها استعفا بده بره

#4 Comment By همشهری On 2015/02/06 @ 4:07 ب.ظ

اقای سناتور …دست شما حتی برای کسانی که 3 سال پیش جان نثارتان بودند هم رو شده چه برسد به عموم مردم .
لطفا بیش از این فرافکنی نکنید و به شعور مردم احترام بگذارید

#5 Comment By ramin On 2015/02/06 @ 6:01 ب.ظ

استاندار اردبیل: پارس آباد و بیله سوار مغان کانونهای اصلی منطقه آزاد استان هستند

http://www7.ardebil.irna.ir/fa/News/81495682/

#6 Comment By رضا On 2015/02/06 @ 6:01 ب.ظ

جناب اقای برومند مردم مغان دیگر عوام نیستند مثل سالهای قبل.مردم مغان عمل میخواهند نه شعار-ما مردم مغان شعارهای تو خالی قبل از شما را زیاد دیدیم . چطور میشه بعد از سه سال نمایندگی در مغان حین مدت خدمت کوتاه اقای بیگدیلو در فرمانداری . منطقه ازاد شدن مغان به فکرتان افتاده.

#7 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/02/07 @ 8:30 ق.ظ

با سلام و عرض ادب. اگر محتوای نامه ایرج بیگدیلو فرماندار سابق پارس آباد را خوب مطالعه کنید… اولا: ننوشته این نامه مختص شخص خاصی است که برای نامه وی جوابیه نوشته شود ونوشته است درددلی برای خودم دوما: نامه نزدیک های صبح نوشته شده و با دست خط های خودش که معلومه میشه اشکال هایی داشته باشد. سوما:کسی که نون و نمک جایی را میخورد میشه خودش را فرزند آنجا معرفی کند و خاطر وجدان اش از برخی کارها رنج بکشد. چهارما: به طور غیر مستقیم نوشته شده که دلیل استعفای شما از زنجان و شهریار و برخی شهرستانهای دیگر را کاش ایرج بیگدیلو میگفتند، اگر به یقین مطمئن هستید که جناب بیگدیلو مشکلاتی داشتند چرا با حکم فرمانداری وی برای پارس آباد موافقت میشد؟ پنجما: جناب بیگدیلو اگر بجای استانداری با مقامات بالاتر پیگیر کارها بود نشان از لیاقت و افتخار ایشان بوده است. ششما: کاش اسناد و نامه های جناب بیگدیلو در دوران فرمانداری را هم مسئول سایت تهیه و در سایت بگذارند. هفتما: نا امید شدن مردم پارسآباد تازگیها خاطر از دست رفتن منطقه آزاد بود و هست.شخصا خودم به تبریک ها و بنرهای رنگارنگی که سر تا سر شهرستان از طرف نماینده محترم نصب شده بود از خوشحالی راهیی بیمارستان شده بودم. ……………….اینجانب در زمان فرمانداری جناب بیگدیلو سه بار خاطر کارهایی که داشتم فرمانداری مراجعه کردم و شخصا با جناب بیگدیلو حرف زدم اما نتیجه ای نداشت و کارم درست نشد اما دلیل نمی شود خاطر خدمت های صادقانه اش بی توجه باشیم. تنها فرمانداری است که در مدت شش ماه زبانزد مردم غیور و مهماننواز پارس آباد شد. البته جا دارد بگویم که این نوشته ها نظر شخصی ام میباشد و ویرایش نشده و با غلط های املایی و معنایی است و هدفم تخریب کسی نیست. برای جناب بیگدیلو آرزوی موفقیت وطول عمر با عزت خواستارم.

#8 Comment By ناشناس On 2015/02/07 @ 8:45 ق.ظ

آقای برومند بجای درگیری با یک فرماندار استعفاداده با تمایندگان اردبیل مبارزه کن وحق مردم مغان را بگیر از این حرفها دیگه گوشها پر شده ودیگر فریب این حرفهای احساسی ((مادرانه))شما را نمی خورند

#9 Comment By ناشناس On 2015/02/07 @ 12:18 ب.ظ

اقای برومند هر کاری مکنی فقط دروغ نگویید چون حرف اقای فرماندار سابق به واقعییت نزدیک تر است اقای فرماندار بنده بعنوان تحصییل کرده مغان به شما می گویم بیایید از مغان کاندید شوید مردم واقعا شما را دوست دارند خودمان خودجوش برای شما ستاد می گیریم و برای اقای برومند واقعا متاسفیم

#10 Comment By ناشناس On 2015/02/07 @ 12:22 ب.ظ

اقای ایرج بیگدیلو وطن انسان جایی است که در قلبها انسانها ان مکان قرار دارد وطن شما همین جا مغان است ما شما را دوست داریم و خواهیم داشت

#11 Comment By دانشجویی از تهران On 2015/02/07 @ 4:07 ب.ظ

باسلام
جناب آقای برومند در حالی نامه ی جناب فرماندار(قبلی) را غیبت می دانید که نامه ی شما سراسر توهین و بددهنی نسبت به یک شخص مومن است.

#12 Comment By dariush+++ On 2015/02/07 @ 4:44 ب.ظ

واقعا به قول دوستمان این اقای دفترگمنام ومجهول الهویه نماینده محبوب مغان
قضیه اون نامه اخری چیست
دوستان ببینید برد نماینده ما چه قدر زیاد که وزراودیگران از نام ایشان حساب برده وبه نامه بدون امضاء ایشان هم جواب داده ودستور رسیدگی میدهند
ماشااله..به قدرت.

#13 Comment By مغان On 2015/02/07 @ 5:57 ب.ظ

دم خروس پیداست . نامه بدون امضا . خدا دروغگو را رسوا کنه .

#14 Comment By ماد On 2015/02/07 @ 7:24 ب.ظ

اقای برومندبه شما خیانت میکنن از درون اونکه واسه دو سه روز موندن التماس میکنن فقط خود رامیبینن شما را قسم میدم به روح شهیدان خودتون را بخاطر بعضی افراد نسوزانید شما امید مردم مغان هستید این امیدی را به خاطر اقای (ا) نزدیکترین کست به ناامیدی تبدیل نکن البته شما خودتان بهتر از هرکسی میدانید

#15 Comment By عباس On 2015/02/07 @ 9:44 ب.ظ

برادر گرامی اگر نامه اول را ببینید به همین نامه بدون امضا اشاره کرده و همین پاراف را به آقای ترکان ابلاغ کرده.

#16 Comment By حسین On 2015/02/08 @ 6:20 ق.ظ

نماینده مغان، آدم اینقدر نباید بخاطر منافع خودش و اطرافیانش دروغگو باشد مردم مومن و آگاه مغان دیگه از دروغ واهانت های شما به فرماندار قبلی آقای بیگدلو آگاه هستند شما فقط بلدید چند ماه مونده به انتخابات بعدی پوستر های رنگی خود را به درو دیوار شهر بزنید مردم دیگر فریب دروغگوییهای شما را نمی خورند همه چیز از دستمان پرید شما در خواب هستید بروید بروید

#17 Comment By محمد On 2015/02/08 @ 12:38 ب.ظ

آقای برومند! نماینده های استان که به قول خودت همه مقابل تو هستند رییس جمهور را هم که قبل از آمدن بیگدلو در 22 بهمن سال پیش ، بهش گفتی حس کلید ساز، الان هم که تو جوابیه ات انداختی کردن بیگدلو و منتش را گذاشتی سر اون بدبخت!!! اینور و اونور هم که برای استاندار و معاوناش خط و نشون میکشی !!! کلا با همه سر جنگ داری !!! از نظر شما هیجکس نباید به شما انتقاد کنه که اگه انتقاد کنه؛ میروی از دستش شکایت می کنی !!! اونوقت انتظار داری کارهای این منطقه پیش برود ؟!!!آقای برومند باز درود بر شرف بیگدلو که علی رغم اینکه غیربومی بود دلسوزانه برای این منطقه کار کرد شما که فعلا اون جایگاه را اشغال کردی وکرسی نمایندگی را داری و به زمین و زمان بد میگی ما هم حرمت جایگاهت را نگه میداریم .

#18 Comment By مغانلو On 2015/02/08 @ 1:16 ب.ظ

تا آنجا مغانلو مي شناسد مغان از امتداد كوهاي لنگان گرفته تا سر حد ارس را شامل مي شود و منطقه پارس آباد ار لحاظ جغزافيايي جلگه مغان يا به لحاظ مسطح بودن دشت اين منطقه بزرگ به حساب مي آيد بنابر اين در حالت فعلي مغان دونفر نماينده مجلس دارد و لذا نامه كه در آخر آن ” دفتر نماينده مغان ” نوشته شده است اصلاح شود و باين كارهها در مغان كه ” مغانلو ” مي شناسد نفاق و تفرقه نيندازند . والسلام
مغانلو

#19 Comment By سعید اصغری On 2015/02/08 @ 4:26 ب.ظ

جالب است که همه علیه آقای برومند نوشته اند و کسی در دفاع از ایشان چیزی ننوشته است

#20 Comment By كارمند On 2015/02/09 @ 4:42 ق.ظ

با سلام آقا سعيد روز اول مجلس كه شروع شد با اعتبار نامه هركدام از نمايندگان مشخص شد كه كدام نماينده تو اين چهار سال چقدر شير ميدوشند گاو ما از اول شير نداشت به قول قديم ها قسير بود

#21 Comment By حسین On 2015/02/09 @ 7:28 ق.ظ

اقای برومند به ما مردم پارس اباد مغان وعده های خیلی زیادی داده بودند اما هیچ کدام از این وعده ها عملی نشد وهیچ وقت هم نمی شود مهم فقط وعده دادن نیست مهم عمل به وعدهایی است که داده است.مردم پارس اباد به امید این که شما پارس اباد رو به جایی برسونین به شما اعتماد وبه شما رای داده بودند اما شما هم تا به حال نتوانستید برای پارس اباد کاری بکنید و محبوبیت خودتان را زیاد کنید

#22 Comment By رضا شهسواری On 2015/02/09 @ 6:56 ب.ظ

آقایانی که دم میزنیدبیگانه ها میتونند مغان رو نجات بدند بدانید خفته خفته را کی کند بیدار.

#23 Comment By ناشناس On 2015/02/10 @ 4:37 ق.ظ

شما علاوه بر اینکه نتوانستید برای مغان بخصوص پارس اباد و بیله سوار کاری بکنید بلکه با زبان خود نمایندگان استان را هم از خود دور کرده و به تنهایی نتوانستید کاری انجام دهید اقا با متلک گفتن و خود را بزرگ جلوه دادن نمیشه کاری را انجام داد در ضمن اگه شما راست میگید چرا مدیران کل و روسای سازمانها به حرف و پیشنهاد شما جواب مثبت نمیدند چون انها هم میدانند شما به دنبال افراد خاص هستید نه افراد کاردان و کارساز منطقه

#24 Comment By سيد فاضل شهبازي On 2015/02/10 @ 6:35 ق.ظ

ضمن سلام بنده نميدانم جناب اقاي برومند چگونه مي خواهند از اين قضيه دفاع نمايند. مگر حرفي هم باقي مانده كه بيايند بعنوان دفاعيه اظهار نظر نمايند.بر همگان روشن و اظهر المن الشمس بوده كه تنها پرچمدار قضيه منطقه ازاد فرماندار لايق و توانمند جناب اقاي بيگديلو بودند. منطقه مغان در تاريخ چندين ساله خود مديري به توانمندي ايشان هرگز نديده و نخواهد ديد اقاي برومند بجاي حمايت و پشتيباني از ايشان از در لج و لجبازي وارد شدند غافل از اينكه اردبيلي هاي دنبال فرصتي بودند تا اين فرصت تاريخي كه به دشت مغان فراهم شده را لوث نموده و بار ديگر در حد بسيار وسيع و روشن چهره خودشان را به رخ همگان بكشند.جناب برومند بجاي مخالفت بايد ايشان را حمايت مينمودند بعدا”نمي آمدند تسويه حساب بكنند.به نظر بنده اگر اقاي برومند بخواهند در بين مردم محبوبيت سابق شان را بازگردانند چاره اي بجز جدايي پارساباد از اردبيل را ندارند.اين مورد را قبلا”بيان نموده اند ولي بايد با كمك مردم زمينه جدايي پارساباد از استان به اصطلاح اردبيل را فراهم نمايند تا بلكه آلامي بر زخمحاي عميقي كه از ناحيه اردبيل را كه خورده ايم تسكين پيدا كند.

#25 Comment By سونمز On 2015/02/10 @ 6:58 ق.ظ

جناب اقاي برومند يك مثل تركي ميگه : بوندان فاطيا تومان اولماز. بنده نميدانم ميخوايد از چه دفاع كنيد.منطقه ازاد را دو دستي تحويل اردبيلي هاي تنگ نظر داديد با مبارزه با فرماندار قبلي جاي براي دفاع و اظهارات گمراه كننده نداريد.تنها را اعاده محبوبيتتان در جداي پارساباد از استان اردبيل هست اگر توانستيد.مردم اميدوار خواهند شد .وگرنه …..

#26 Comment By عباس On 2015/02/10 @ 1:30 ب.ظ

ضمن عرض سلام سوالی از آقای شهبازی عزیز دارم
برادر گرامی شما نمی توانید بگوئید بر همگان روشن است. شما نظر خودتونو بگید. چطور پرچمدار ایشون بوده ؟ دریغ از یک نامه که نشان بدهد آقای بیگدلو حرکت موثری در مورد منطقه آزاد داشته. یه زحمت بکش رو نامه ها کلیک کن و ببین که چه کسی داشته دستور می گرفته. خود بیگدلو تو نامه اش می گه من تو جلسات نبودم. و گفته خواهش عاجزانه کردم! این شد عملکرد؟؟؟
در مورد مخالفت هم شما درجریان نیستید. اگر حمایت های برومند نبود معاون استاندار خیلی زودتر آقای بیگدلو رو ور می داشت.

#27 Comment By مرتضی On 2015/02/12 @ 6:10 ق.ظ

آدمهای صادق آنچه را که دلشان میخواهد آن را هم میگویند و هم عمل میکنند متاسفانه نماینده مغان انچه را که دلش میخاد و آنچه را که میگوید و آنچه را که عمل میکند هر سه تا باهم تفاوت دارند و جالب است از اصل تغییر هم پیروی میکند و با این وجود گرچه توانسته نماینده مردم بشود ولی نمایندگی مردم مغان را نتوانسته عملی نماید و این هم کوتاهی مردم در انتخاب را میرساند چون قبلاً نماینده بوده و بعداً هم میخاهد نماینده شود!!!

#28 Comment By امیر On 2015/02/12 @ 8:12 ب.ظ

واقعا متاسفم از دیدگاهای مغرضانه ای که دارین .دوستان من منطقه آزاد تجاری 3سال قبل از آقای بیگدلو مطرح واز آقای احمدی نژاد هم دستورش رو گرفته بودند ولی اتمام دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد کارو خراب کرده و در دوره ریاست جمهوری آقای روحانی بعد از گرفتن دستور صریح ریس جمهور توسط سماجت نماینده بود که این کارها عملیاتی شد. یکی اومده بخاطر عدم توانش در مقابل مسوولین استانی استعفا میده و مطالبش رو صرفا بخاطر تبلیغ خودش مطرح میکنه و متاسفانه یه عده هم چشم بسته تاییدش میکنن.

#29 Comment By حسن On 2015/02/16 @ 9:24 ق.ظ

اردبیل شد مغان بالیغلو چای شد آراز

#30 Comment By حسین On 2015/05/06 @ 6:40 ب.ظ

واقعا مگه داریم اصن….

#31 Comment By شاهین فرحبود On 2015/12/25 @ 7:41 ب.ظ

دکتر ایرج بیگدلو شایسته ترین شخصی است که درشهرم پارس اباد شناختم.مردم باشعور پارس اباد بیایید تعصب های فامیلی را کنار بگذاریم و یکبار برای همیشه با انتخاب دکتر بیگدلو شهرمان را اباد کنیم..ایشان لحن بیان فوق العاده ای دارندشعور و هوش بالایی دارند ودرمجلس میتواننداز حق ما دفاع کنند..یا علی

#32 Comment By شهرزاد ع On 2016/02/28 @ 12:12 ب.ظ

آقای برومند.خوشحالم که تایید صلاحییت نشدی وهمه مردم میدانند که چگونه به مغان خیانت کردی..ایرج بیگدلو شریفترین ومومن ترین مسئولی است که تا کنون دیده ام…کاش اینقدر به ایشان توهین نمیکردی..حالا که بیگدلو درراه مجلس است،ودقیقا جای شما خواهد نشست،چه احساسی داری؟خدا جای حق نشسته..