امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 10th, 2014 1:20 | کد خبر : 5032 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هویت جسد سوخته در پارس آباد هنوز مشخص نیست/ جسد به زن 30ساله تعلق دارد

دادستان پارس آباد گفت: با وجود تلاش ها و تحقیقات به عمل آمده، تاکنون هویت جسد سوخته کشف شده در شهرک فجر این شهرستان مشخص نشده است.

IMG_4708

رحیم گلزاده امروز سه نشبه در گفت و گو با خبرنگاران مغانه و اعتماد، با بیان اینکه سوختگی کامل جسد، کار تحقیقات و کشف راز این جنایت هولناک را با مشکل مواجه کرده، افزود: معاینات پزشکی قانونی نشان می دهد این جسد مربوط به زن 30ساله با 160سانتی متر قد است.

وی، اظهار کرد: اوراق و محتویات پرونده و گزارش معاینه جسد نشان می دهد این جنازه در حالی که حدود یک هفته قبل در داخل گونی در شهرک فجر رها شده بود، به صورت اتفاقی و غیرعمدی و بعد از فوت سوخته است.

وی، ادامه داد: تحقیقات و گزارش نیروی انتظامی حاکیست، این جنازه توسط تعدادی از بچه های محله یاد شده و بدون آنکه آنان از وجود جسد در داخل گونی مطلع باشند هنگام آتش زدن خس و خاشاک و علف های خشک، سوزانده شده است.

او، با اعلام اینکه تشخیص هویت این جسد و شناسایی عامل و یا عاملان این جنایت در دستور کار عوامل آگاهي و تشخيص هويت و پزشکي قانوني قرار دارد، گفت: به لحاظ اينکه در اين شهرستان مفقودي اعلام نشده و شکايتي نيز در اين خصوص وجود ندارد احتمال اینکه جنازه متعلق به فرد غیر بومی باشد بسیار محتمل است.

گلزاده با اعلام اینکه، هنوز علت فوت این زن مشخص نشده، ابراز امیدواری کرد به زودی با تکمیل تحقیقات، بررسی ها و معاینات و گزارش پزشکی قانونی، ابعاد تازه ای از این پرونده روشن شود.

به گزارش مغانه، ماموران نیروی انتظامی این شهرستان اوایل ماه جاری از طریق گزارش مردمی و تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، جسد سوخته ای را که در نزدیکی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر ک فجر پارس آباد رها شده بود ، کشف کردند.

به دنبال آن ماموران آگاهی پارس آباد بلافاصله با حضور در سرصحنه، تحقیقات و بررسی های خود را در این راستا آغاز کردند.

با کشف این جسد، ماموران آگاهی پارس آباد، تشخیص هویت این جنازه و نیز شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت فجیع را در دستور کار قرار دادند.

به منظور معاینه و بررسی های بعدی، این جنازه سوخته ، با هماهنگی و دستور مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی منطقه گردید.

1400939639208

جسد سوخته کشف شده در پارس آباد

 

 

اخبار مرتبط

نظرات