امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 17th, 2013 11:26 | کد خبر : 2152 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان در پارس آباد مغان برگزار شد

همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان با حضور مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و جمعی از ناظرین این شورا در پارس آباد برگزار شد. به گزارش روز سه شنبه مغانه، در این همایش که به همت دفتر نظارت بر شورای نگهبان و با حضور جمعی از ناظرین این شورا در […]

4
همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان با حضور مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و جمعی از ناظرین این شورا در پارس آباد برگزار شد.

14084

به گزارش روز سه شنبه مغانه، در این همایش که به همت دفتر نظارت بر شورای نگهبان و با حضور جمعی از ناظرین این شورا در دارالقرآن پارس آباد ترتیب یافته بود، حجت الاسلام “حسن کاملی فر” مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: شورای نگهبان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه ها به توفیقات قابل توجهی دست یافته و این موفقیت ها حاصل ولایت پذیری و ولایت مداری این نهاد انقلابی است.
وی، بصیرت، معنویت ، صداقت و امانت را از ویژگی های ناظرین شورای نگهبان دانست و گفت: شورای نگهبان همیشه به عنوان بازوی مدافع ولایت‌فقیه بوده و این شورا در تحقق امنیت فردی، اجتماعی و روانی مردم نقش بسزایی داشته است.
کاملی فر، به نقش اساسی و سازنده ناظرین و هیئت های نظارت در خنثی سازی اهداف شوم و توطئه های دشمنان اسلام پرداخت و مطالبی در زمینه مسائل و موضوعات روز برای حاضرین بیان نمود.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه همچنین با بیان اینکه در طی 35 سال گذشته ایران اسلامی همواره در مقابل تهدیدها و تحریم های گوناگون دشمنان و استکبار بوده، افزود: تحریم آمریکا و متحدانش نه تنها هیچ تاثیری در اراده استوار ملت ایران در این سالهای متمادی نداشته، بلکه موجب پیشرفت و عزت بیشتر جوانان ایرانی در دستیابی به قله های رفیع فنآوری های علمی و هسته ای شد.

اخبار مرتبط

نظرات