امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 4th, 2014 4:39 | کد خبر : 6339 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

همایش فرهنگی و ادبی «زائران بارانی» در پارس آباد برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به منظور اجرای بخشی از برنامه های هفته فرهنگ رضوی، همایش فرهنگی و ادبی تحت عنوان “زائران بارانی” در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

ershad

یوسف روزگاری در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: این همایش همزمان با هفته فرهنگ رضوی، با حضور میهمانان کشوری و استانی و خادمان فرهنگ منور رضوی در روز جمعه آینده 17مردادماه جاری در سالن اجتماعات جهادکشاورزی پارس آباد برپا خواهد شد.

وی، اظهار کرد: برنامه های متنوعی باهدف نهادینه سازی و ترویج و گسترش معارف و فرهنگ رضوی در این رویداد مهم فرهنگی، مذهبی و ادبی، اجرا پیش بینی شده است که سخنرانی حجت الاسلام “فقیه اسفندیاری” رئیس هیات علمی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه رضوی، مداحی و قرائت شعر توسط برگزیدگان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و معرفی و تجلیل از خادمان فرهنگ منور رضوی پارس آباد از آن جمله است.

به گفته وی، هفته های فرهنگ رضوی از خرداد تا شهریور ماه سال جاری در چهار استان و پنج نقطه ی کشور در حال برگزاری است و استان ولایی و اهل بیتی اردبیل به عنوان چهارمین استان برگزار کننده این رویداد مهم مذهبی و فرهنگی از 16تا 22مردادماه جاری میزبان خادمان فرهنگ نورانی رضوی و ارداتمندان به آستان ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات