امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 24th, 2013 4:44 | کد خبر : 2270 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هفت هزار و 994عدد انواع داروی غیر مجاز در پارس آبادمغان کشف و ضبط شد

  فرمانده انتظامی پارس آباد از کشف و ضبط هفت هزار و 994عدد انواع دارو و 250قلم لوازم آرایشی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ الیاس دلیر، روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: در پی گزارش های واصله مبنی بر اینکه دو نفر به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع دارو […]

 police_arm

فرمانده انتظامی پارس آباد از کشف و ضبط هفت هزار و 994عدد انواع دارو و 250قلم لوازم آرایشی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ الیاس دلیر، روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: در پی گزارش های واصله مبنی بر اینکه دو نفر به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در سطح منطقه می نمایند، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی، اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده، عاملان توزیع و محل اختفای آنان را شناسایی کردند و موفق شدند در دو عملیات جداگانه، دو نفر را در این ارتباط دستگیر کنند.

وی، بیان کرد: ماموران  در بازرسی از محل اختفای دستگیرشدگان، موفق به کشف و ضبط داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز شدند.

او، گفت: در این ارتباط، همچنین یک باب مغازه پلمب گردید و اقدامات قانونی در خصوص اموال مکشوفه و دستگیرشدگان در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظرات