- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام است

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد، افزود: در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و تلاش دولتمردان، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار گرفته است.

وی، به پیروزی اخیر قرارگاه پدافند هوایی سپاه در مورد ساقط کردن پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در خاک ایران اظهار داشت: این نشان از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران و هیبت نیروهای مسلح و پاسداران حریم ولایت است.

وی بیان کرد: در واقع نیروهای پدافندی با این عملیات یک درس فراموش‌نشدنی به دشمنان پرمدعای ملت ایران دادند و به دنیا اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اقدامات جاسوسی و تجاوز به حریم کشور از اقتدار و امنیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه پارس آباد در ادامه همچنین، پیروزی اخیر مردم غزه را نمونه‌ای از تحقق وعده الهی در پیروزی مظلومان بر مستکبران بود دانست و گفت: این پیروزی در مقابل همه دولت‌هایی بود که با سکوت خود در برابر کودک‌کشی‌ها و جنایات اسرائیل از آن‌ها حمایت می‌کردند.

علوی در ادامه با اشاره به هشتم شهریور ماه، سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجائی و باهنر، گفت: این دو شهید الگو و شاخص دولتمردان هستند.

وی با تاکید بر جایگاه این دو شهید بزرگوار در انقلاب، بیان کرد: در این راستا باید تلاش کرد ارزشها، آرمان و ایده های این دو شهید در جامعه تحقق یابد.