امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 23rd, 2016 11:46 | کد خبر : 18712 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

هفته دولت فرصت خوبی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام است

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش مغانه، طاهر شریفی امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری پارس آباد مغان افزود: در هفته دولت حدود ۴۷۰پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر شش هزار و پانصد میلیارد ریال در نقاط مختلف استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

وی از تخصیص یک میلیارد دلار از از محل صندوق توسعه ملی به دستور مقام معظم رهبری و برای مهار آب‌های سطحی به استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۸۰درصد این رقم در بخش آب منطقه مغان سرمایه گذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت دولت هستند، ادامه داد: دولت یازدهم برای رونق اقتصاد کشور و رفع مشکلات مردم  طرح ها و برنامه های مهمی در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: با وجود کاهش چشمگیر درآمد کشورنسبت به دولت قبلی، در سایه مدیریت قوی و صحیح و سیاست ها و برنامه ریزی های مناسب دولت تدبیر و امید، مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور یکی پس از دیگری برطرف می شود.

شریفی با بیان اینکه نرخ تورم از ۴۰درصد در دولت گذشته به ۸،۷درصد در مردادماه امسال کاهش یافته است که این از بهبود وضع اقتصاد کشور حکایت دارد.

به گفته وی، دولت روحانی با وجود کمبود منابع مالی، انجام تمام تعهدات دولت دهم را تقبل کرده است.

او جذب سرمایه گذار و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی را از سیاست های و برنامه های مهم دولت عنوان و بیان کرد: حمایت جدی و عملی از سرمایه گذاران، باعث شکوفایی اقتصاد کشور و ایجاد فرصت های جدید شغلی می شود.

وی با اشاره به سیاه نمایی های برخی اشخاص و جناح مقابل، گفت: دولت به هیچ عنوان قصد ورود به کشمکش های سیاسی را ندارد و با تلاش و کوشش شبانه روزی به دنبال عملی کردن وعده های داده شده و رفع مشکلات مردم است.

اخبار مرتبط

نظرات