امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 28th, 2013 9:19 | کد خبر : 2321 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نماینده گرمی: فرمانداران استان با تعامل با نمایندگان مردم تغییر می کنند

نماینده گرمی: فرمانداران استان با تعامل با نمایندگان مردم تغییر می کنند نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید به تعامل با مجلس موافق است و تغییر فرمانداران استان بدون تعامل با نمایندگان مجلس صورت نخواهد گرفت. حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل افزود: با روی کار آمدن دولت جدید […]

2

نماینده گرمی: فرمانداران استان با تعامل با نمایندگان مردم تغییر می کنند

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید به تعامل با مجلس موافق است و تغییر فرمانداران استان بدون تعامل با نمایندگان مجلس صورت نخواهد گرفت.

حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل افزود: با روی کار آمدن دولت جدید وزرای سابق و استانداران تغییر یافتند و ادامه تغییرات در فرمانداری ها نیز حتمی است.
وی گفت: در همه این تحولات دولت با مجلس همکاری خوبی داشت و انتصاب استاندار اردبیل نیز اینچنین بود.
وی اظهار کرد: اگرچه استقلال رای در تغییر مسوولان حق قانونی دولت است و استانداران نیز به تبع آن در تغییر فرمانداران نظرات مستقلی دارند اما انتخاب فرمانداران با تعامل با نمایندگان مردم خواهد بود.

وی، با بیان اینکه سوت قطار باید در تمام شهرستان های استان اردبیل شنیده شود، افزود: شهرستان گرمی بدلیل قرار گرفتن در مسیر بزرگراه قفقاز موقعیت خاصی در بهره مندی از راه آهن دارد.
وی با اشاره به در حال اجرا بودن پروژه راه آهن اردبیل گفت: خواسته برحق مردم گرمی مبنی بر استفاده از راه آهن در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی اعلام شده است.
وی همچنین در زمینه پایان مطالعات اولیه پروژه نفت مغان اظهار کرد: اجرای این پروژه با بهبود شرایط اقتصادی کشور و با استفاده از سرمایه گذاری خارجی ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظرات