امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 16th, 2015 5:34 | کد خبر : 12734 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نماینده سابق گرمی: نظریه امام استکبار جهانی را پای میز مذاکره کشاند

نماینده سابق گرمی و رئیس کمیته امنیت مجلس هشتم با اشاره به جمع بندی مذاکرات ایران و ۱+۵ گفت: نظریه امام راحل استکبار جهانی را پای میز مذاکره کشاند.

به گزارش مغانه، ولی اسماعیلی نماینده سابق گرمی مغان در مجلس هشتم افزود: صدور انقلاب با جمع بندی مذاکرات به شرط حفظ خطوط نظام وارد مرحله جدیدی در دنیا می شود.

وی با بیان اینکه سیر مراحل صدور انقلاب یکی از نظریات مهم و استراتژیک امام راحل می باشد، گفت: صدور انقلاب با جمع بندی مذاکرات به شرط حفظ خطوط نظام وارد مرحله جدیدی در دنیا می شود.

وی افزود: این نظریه که ملهم از جهاد علیه استکبار جهانی و برگرفته شده از مبانی قرآنی است، با درنوردیدن نظامهای مادی و ایسم های به ظاهر خوشنام در حال عرض اندام در دنیا و بخصوص خاورمیانه می باشد که نمونه هایی از آن در مقاومت مردم یمن، حزب اله لبنان و ارتش مردمی عراق کاملا نمودار است.

نماینده سابق مردم مغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حال با جمبندی اخیر مذاکرات هسته ای و عقب نشینی واضح استکبار جهانی از تهدیدات قبلی این دنباله همان صدور انقلابی است که امام راحل نوید آنرا داده بود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه الان منطق و استدلال با حفظ عزت ملی و دینی حرفی برای گفتن به دنیا دارد، اضافه کرد: در مذاکرات اخیر به عینه شاهد آن بودیم. باشد که از این فرصت تاریخی که با مدیریت امام گونه مقام معظم رهبری شکل گرفته برای حل مشکلات داخلی و بسترسازیهای اقتصادی کلان بهره گیری کنیم.

به گزارش افکار نیوز، وی با تاکید بر اینکه تا روز اجرای جمبندی مذاکرات هسته ای به انسجام، همبستگی و همدلی احتیاج داریم، خاطرنشان کرد: در این میان هر خطی و فکری و جناحی اقدام به ۲ تکه کردن افکار عمومی نماید ناخواسته آب در آسیاب دشمن می ریزد.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

اقای اسماعیلی دیگر زمان جنابعالی گذشت چون دیگر دایی نداری بگذاز جوانها مثل دکتر سیدی بیاید

احداسمعیلی

این دلواپس و همراه کوچک زاده ها ، از بس چشم دیدن موفقعیت دولت تدبیر و امید را نداشته، حتی از گفتن یک خسته نباشید ساده به تیم سخت کوش مذاکزه کننده هسته ای نیز دریغ نموده است. قابل توجه مردم شریف شهرستان گرمی مغان و حومه

همشهری

ناشناس جون این طوری قضاوت نکن برو تحقیق کن از اول انقلاب تا به امروز اولین کسی که در مجلس در رای گیری اصول گرایان مجلس بعداز لاریجانی – ترابی رای آورد اقای حاج ولی اسماعیلی بود که نفر سوم در بین دویست و نود نماینده مجلس بود . پس به جنین کسانی باید مغانی ها افتخار کنند حتی طرفدار وی نباشی پس سعی کن منصف باشی و همه جی را به دایی ربط ندهیم جونکه خیلی ها هم دایی و هم عمو دارنند ولی بجایی نمیرسنند برادر جان و…

بهرام.ف

سلام آقای احداسمعیلی شما که من در دیگر جاها میدیم نظر می دادید به دیگران نصیحت می کردید که طرف منتقدرا نکوبید.همه دلواپسیم بله دستشان درد نکنه اگر از اتفاق های گذشته که در لوزان مطرح شد اظلاعاتی داشتید اینطور نظر نمی دادید. در لوزان همه چیز را ما باخته بودیم اما طیف اصوالگرایان بودند که نقطه به نقطه تفسیر کردند و امام خامنه ای هم تذکر دادن که آقا بیایید به مردم بگویید که اونجا چه شده است بعد دولت تدبیر و امید به خودش اومد مردم عصبانی شدند این دوستان جدی شدند. آقای ولی اسماعیلی شخصیتی بزرگ و متین دارند.امیدوارم برادر وقتی چیزی را مینوسید دقت کنید.