- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

نمایشگاه معرفی مشاغل در هنرستان های پارس آباد پارس آباد برگزار شد+تصاویر

IMG_0026

به گزارش مغانه، مدیر آموزش و پرورش در بازدید فرماندار و رئیس تبلیغات اسلامی پارس آباد از نمایشگاه مشاغل هنرستان دخترانه زینب گفت: این نمایشگاه ها با هدف آشنایی و نیز افزایش آگاهی های دانش آموزان سال اول متوسطه با مشاغل و رشته های تحصیلی مرتبط، مشاوره شغلی و توزیع مناسب دانش آموزان برای ورود به رشته های تحصیلی مختلف با توجه به علاقه و استعداد آنان و نیازهای جامعه برپا شده است.

علی حبیب پور، افزود: برای آنکه دانش‌آموزان ما بتوانند شغل مناسبی را انتخاب کنند، نیازمند مشاوره شغلی و انتخاب رشته تحصیلی مناسب هستند که هفته معرفی مشاغل و برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصت خوبی برای نیل به این هدف است.

فرماندار پارس آباد نیز گفت: هدایت صحیح دانش‌آموزان به رشته‌های مختلف تحصیلی و آماده‌سازی آنان برای ورود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز بازار کار متناسب با استعداد و علاقه، نیازهای جامعه، نیازمند اطلاع رسانی صحیح و همت و تلاش معلمان، مربیان و مشاوران مدارس است.

ولی کریمی افزود: برای اینکه در آینده با انبوه تحصیل کرده های بیکار مواجه نباشیم، باید کارشناسان و مشاوران مدارس، دانش آموزان را در انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی و هدایت آنان به رشته های مورد نیاز یاری کنند.

وی، به ضرورت حمایت از دانش آموزان و هنرجویان خلاق و مبتکر تاکید و اظهار کرد: چنین دانش آموزانی در صورت ارائه طرح و ایده، از تسهیلات بانکی کم بهره و ارزان قیمت و حمایت های دولت بهره مند می شوند.

IMG_0005 IMG_0008 IMG_0015 IMG_0018 IMG_0019 IMG_0020 IMG_0021 IMG_0024 IMG_0027 IMG_0028 IMG_0029 IMG_0032 IMG_0035 IMG_0050این گزارش حاکیست، در این نمایشگاه ها طرح ها، آثار و دست ساخته های دانش آموزان به نمایش گذاشته شده است.