امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 17th, 2013 10:18 | کد خبر : 1196 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نمایشگاه توانمندی‌های هلال احمر پارس آباد مغان آغاز به کار کرد

به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی، نمایشگاهی تحت عنوان توانمندی‌ ها و دستاوردهای جمعیت هلال احمر شهرستان مرزی پارس آباد شروع به کار کرد. به گزارش روز پنجشنبه مغانه، در این نمایشگاه که در نگارخانه مجموعه فرهنگی سینمایی انقلاب برگزار گردیده تجهیزات، امکانات و لوازم امداد و نجات در مواقع وقوع حوادث قهری و […]

12510360146872022272466014347117609212265

به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی، نمایشگاهی تحت عنوان توانمندی‌ ها و دستاوردهای جمعیت هلال احمر شهرستان مرزی پارس آباد شروع به کار کرد.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، در این نمایشگاه که در نگارخانه مجموعه فرهنگی سینمایی انقلاب برگزار گردیده تجهیزات، امکانات و لوازم امداد و نجات در مواقع وقوع حوادث قهری و طبیعی و غیر طبیعی به نمایش گذاشته شده است.  

رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد در آئین گشایش این نمایشگاه، آشناسازی شهروندان با تجهیزات، امکانات امداد و نجات و چگونگی فعالیت و عملکرد تیم ها و اکیپ های امدادی در هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

پرویز حیدری، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر پارس آباد، به امکانات و تجهیزات پیشرفته و اکیپ های امدادی متخصص و مجرب مجهز است، آموزش اقشار مختلف جامعه با اصول اولیه و مقدماتی امداد و نجات و نحوه استفاده با امکانات امدادی را در کاهش آمار تلفات انسانی در مواقع بروز بلایای قهری و طبیعی بسیار اثربخش دانست و اظهار کرد: در این زمینه جمعیت هلال احمر پارس آباد آمادگی لازم را دارد.

نمایشگاه توانمندی های هلال احمر پارس آباد تا شنبه 27مهرماه جاری برای بازدید عموم دایر است.

اخبار مرتبط

نظرات