امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 18th, 2013 11:44 | کد خبر : 710 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نمایشگاه تخصصی مبلمان در پارس آبادمغان آغاز به کار کرد

نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون و لوستر در شهرستان مرزی پارس آباد آغاز به کار کرد. به گزارش مغانه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارس آباد در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ده ها تولید كننده مبلمان و دكوراسیون از یافت آباد تهران، محصولات تولیدی خود را در 20 غرفه و با […]

IMG_7898

نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون و لوستر در شهرستان مرزی پارس آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش مغانه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پارس آباد در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ده ها تولید كننده مبلمان و دكوراسیون از یافت آباد تهران، محصولات تولیدی خود را در 20 غرفه و با 20الی 30 درصد زیر قیمت تولیدی عرضه می كنند.

تقی آزاد، افزود: تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه، نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در این مکان مستقر و بر فعالیت غرفه داران به صورت جدی نظارت می کند.

وی، عرضه مستقیم و بدون واسطه مبلمان، لوستر و دكوراسیون داخلی با قیمت و كیفیت مناسب، حمایت از تولید ملی و مصرف کننده و نیز صرفه جویی در وقت را از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: اهمیت اقتصادی برپایی نمایشگاه ها پایین آوردن هزینه های انجام معاملات است.

وی، با بیان اینکه چنین نمایشگاه هایی در واقع محل تبادل دانش، اطلاعات، تکنولوژی و نوآوری در تولید است، اضافه کرد: به واسطه حضور پرشمار تولیدکنندگان، امکان انتخاب کالا برای مشتریان آسان می شود.

او، به نقش موثر چنین نمایشگاه ها را در توسعه و معرفی قابلیت ها، ظرفیت ها و فرهنگ و آداب منطقه اشاره و بیان کرد: نمایشگاه ها از محورهای توسعه یافتگی محسوب می شود از این رو اداره صنعت، معدن و تجارت منطقه از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا حمایت خواهد کرد.

آزاد، با اعلام اینکه پارس آباد بعد از اردبیل دومین شهرستان استان به حساب می آید، بر ضرورت احداث و راه اندازی نمایشگاه دائمی در این شهرستان مرزی تاکید کرد.

نمایشگاه مبلمان در سالن ورزشی شهداء، واقع در  رو به روی پارک سبد برگزار شده و تا 31 شهریورماه جاری از ساعت 16و30دقیقه تا ساعت 22 و30دقیقه برای خرید عموم دایر است.

به گزارش مغانه، با وجود دعوت قبلی از برخی مسوولان ارشد شهرستان، در آیین گشایش این نمایشگاه به جزء رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، هیچیک از آنها حضور نداشتند.

 

اخبار مرتبط

نظرات