- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

نشست کتابخوان در پارس آبادمغان برگزار می شود

حجت الاسلام امین پورمحمد روز پنجشنبه در مصاحبه با مغانه افزود: در این نشست صمیمی ۱۲ نفر از کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی و اعضای کتابخانه های عمومی هر کدام یک کتاب را معرفی خواهند کرد.

به گفته وی، سلسله نشست های کتابخوان همایشی سراسری است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می شود.

پورمحمد ادامه داد: این همایش با حضور جمع کثیری از کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و مطبوعات، فرهیختگان، فعالان فرهنگی و کتابخوانان ساعت ۳۰/۱۰ قبل از ظهر روز یکشنبه آینده در سینما انقلاب پارس آباد برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری نظیر این نشست ها در آینده نزدیک در مراکز بخش ها ، دانشگاهها و مدارس خبر داد و افزود: برگزاری چنین همایش ها و برنامه هایی زمینه ساز توسعه هر چه بیشتر کتابخوانی و مطالعه و نیز نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه می شود.

وی از عموم دوستداران یار مهربان دعوت کرد تا با حضور در این محفل در توسعه فرهنگ کتابخوانی سهیم باشند.

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "نشست کتابخوان در پارس آبادمغان برگزار می شود"

#1 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/09/11 @ 11:09 ق.ظ

با سلام و احترام و تشکر خاطر برگزاری چنین نشست های فرهنگی و ادبی و با کمال احترام حتما شرکت خواهیم کرد……بابک آدیگوزلی

#2 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/09/13 @ 9:44 ق.ظ

با سلام و عرض ادب . نشست بسیار صمیمی بود و استفاده کردیم از محضر اساتید محترم. و تشکر از بانی خیر برنامه خصوصا جناب حجت الاسلام والمسلیمین آقای پور محمد رئیس کتابخانه های پارس آباد خاطر برپایی چنین محافل فرهنگی و ادبی.
فقط برایم سوال شد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان چه نقشی در این برنامه داشتند که عکس می گرفتند و دوربین و گذاشته و بلافاصله فیلمبرداری را روشن می کرد و از زوایای مختلف عکس و فیلم می گرفتند. خاطر تبلیغات این برنامه با نام کتابخانه بود که جای تشکر دارد که دانشگاه را رها کرده اند و در اینجا خدمت می کردند و یا !!!!!!!!!!!! با احترام. بابک آدیگوزلی