- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

نشست خاله شادونه با رئیس ارشاد پارس آبادمغان

به گزارش روز شنبه مغانه، دراین نشست صمیمی که علی حبیب پور مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد نیز حضور داشت روزگاری ضمن ابراز خرسندی از حضور خاله شادونه در پارس آباد گفت : مردم نجیب و شریف وباغیرت پارس آباد به فرهنگ اصیل ایرانی واسلامی بسیار ارزش قائلند وازبرنامه های خوب فرهنگی هنری که با مجوز ارشاد اسلامی پارس آباد برگزار می شود استقبال بسیار خوبی می کنند چراکه به ارشاد وبرنامه های آن کاملا” اطمینان دارند.
وی افزود: امروز جامعه ما به شور و نشاط اجتماعی نیاز دارد واگر درچارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ها را هدایت و مدیریت کنیم به اهداف عالی خود می رسیم.
ملیکا زارعی نیز دراین دیدار ضمن اظهار خوشحالی از حضور در شهرستان پارس آباد گفت : من وقتی دیدم عده ای سود جو با سوء استفاده از حسن اعتماد مسئولین شهرستان یک حرکت غیر فرهنگی انجام دادند و بااحساسات پاک کودکان ونوجوانان وپدران و مادران خوب آنان بازی کردند خیلی تاسف خوردم و به خودم قول دادم که حتما” در شهرستان پارس آباد حضور یابم.
وی گفت : کاری که دادستان محترم و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی انجام داد بسیار قاطعانه بود ومن به نوبه خود لازم میدانم از این عزیزان تشکر کنم.
وی ادامه داد: این اقدام شما باعث شد دست برخی سودجویان که باسوءاستفاده از عنوان خاله شادونه درسطح کشور برنامه اجرا می کردند رو شود .
زارعی گفت : وقتی شادی را درچهره های کودکان خوب این منطقه مرزی دیدم بسیار خوشحال شدم وانشاالله باهماهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مهرماه امسال نیز برای اجرای برنامه در جمع کودکان عزیز پارس آباد خواهم بود.
به گزارش مغانه، با پیگیری دادستان پارس آباد و مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) خاله شادونه به همراه اکیپ کامل و هنرمندان توانمند و مجرب، روز پنجشنبه هفتم خرداد جاری با حضور در پارس آباد، در سالن ورزشی فجر این شهرستان به صورت زنده و به نفع انجمن حمایت زندانیان پارس آّباد به اجرای برنامه پرداخت.
کل درآمد حاصل از اجرای این برنامه شاد و بانشاط به انجمن حمایت زندانیان شهرستان پارس آباد اهدا شد.

۱

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "نشست خاله شادونه با رئیس ارشاد پارس آبادمغان"

#1 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/05/31 @ 9:19 ق.ظ

سلام و احترام. جناب حبیب پور چه ژست خوبی گرفته ؟ برایش آرزوی موفقیت خواستارم.