امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 27th, 2014 10:44 | کد خبر : 3185 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

نتایج امتحانات و کنکور پارس آباد و اصلاندوز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت

در جلسه ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، نتایج امتحانات و کنکور مناطق پارس آباد و اصلاندوز مورد تجزیه و تجلیل قرار گرفت. به گزارش روز پنجشنبه مغانه، در این جلسه که در کانون حضرت معصومه (س) پارس آباد برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی، ضمن گرامی […]

در جلسه ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، نتایج امتحانات و کنکور مناطق پارس آباد و اصلاندوز مورد تجزیه و تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه، در این جلسه که در کانون حضرت معصومه (س) پارس آباد برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 8 اسفند سالروز تأسیس امورتربیتی، از زحمات و تلاش های بی دریغ فرهنگیان منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وی با تبیین سیاست های وزارت آموزش و پرورش در سال 1393 از جمله ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت های مردمی، عملیاتی کردن بودجه در آموزش و پرورش و توسعه کیفیت مدیریت آموزشگاهی، بر ارتباط سالم و موثر مدیران مدارس با معلمان و اولیای دانش آموزان در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تأکید کرد.

وی، افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تمام توان خود و همراهی و همدلی مدیران، مشاوران، معلمان، دانش آموزان و اولیای آنها برای تحقق این چهار اولویت و سیاست های مقام عالی وزارت اهتمام جدی خواهد داشت.

در این دیدار که “حسین برزگر” مشاور اجرایی مدیرکل، “طوس احمدی حصار” معاون آموزش متوسطه، “بهبود شهسواری” رییس گروه آموزش متوسطه، “علی حبیب پور” مدیر آموزش و پرورش پارس آباد، “عسگر فرجی” رییس آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز، مدیران و مشاوران مدارس متوسطه این شهرستان ها حضور داشتند نمرات دانش آموزان و جایگاه منطقه در دروس تخصصی و پایه ریاضی و فیزیک، دروس زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و عربی به عنوان دروس عمومی به تفکیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

دراین جلسه همچنین، مدیران و مشاوران مدارس متوسطه نظر و پیشنهاد خود را در خصوص مسائل حوزه فعالیت خود و در رابطه با افزایش کیفیت تحصیلی دانش آموزان با مدیرکل آموزش و پرورش استان در میان گذاشتند که در پایان دکتر سپهری و هیأت همراه به سئوالات مدیران و مشاوران مدارس در زمینه حوزه های آموزشی و پرورشی به ویژه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پاسخ گفتند.

 

اخبار مرتبط

نظرات