امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 15th, 2016 8:39 | کد خبر : 16870 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

میوه شب عید پارس آباد ذخیره سازی می شود

معاون فرماندار پارس آباد گفت: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰تن میوه به‌عنوان میوه مصرفی مورد نیاز شب عید مردم شهرستان پارس آباد ذخیره‌سازی می‌شود.

به گزارش مغانه، یاسر ندایی در جلسه ستاد تنظیم بازار پارس آباد اظهار داشت: در این شهرستان نیز مانند سایر نقاط کشور تمهیداتی برای تسهیل خرید مردم و پیشگیری از تخلفات اصناف در آستانه عید اندیشیده شده است.

وی از توزیع میوه شب عید در ۱۱ نقطه از شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در راستای رفاه حال مردم و دسترسی آسانتر به میوه شب عید، میوه‌ها بر اساس قیمت مصوب از ستاد تنظیم بازار نرخ‌گذاری شده و سعی بر این است میوه‌هایی باکیفیت و مناسب باشد.

۴۵۵

معاون فرماندار پارس آباد در ادامه با تاکید بر آمادگی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی، به وجود سد معبر در سطح بازار پارس آباد نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه سد معبر در نقاط مختلف شهر باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده که لازم است متولیان امر در سریعترین زمان نسبت به رفع سد معبر در معابر عمومی اقدام کنند.

ندایی به نظارت و کنترل مستمر بر بازار، تسهیل در نظافت عمومی شهر، ناوگان حمل ونقل درون شهری و ساماندهی دستفروشان، تامین سوخت موردنیاز خودروهای عمومی، لکه گیری و آسفالت معابر عمومی سطح شهر تاکید و افزود: خدمت بی منت به مردم جزء وظیفه اصلی ما بوده و باید رضایت اهالی و مسافران را بدست آوریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه دو رویداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار گرفته ایم، اظهار امیدواری کرد: مردم با حضور در پای صندوق های اخذ رأی ضمن مأیوس کردن دشمنان نظام، برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب رقم خواهد زد.

ar2974

نظرات