- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

مهلت یک ماهه مدیر کل شهری استانداری به شهردار پارس آباد

به گزارش مغانه آنلاین به نقل از تسنیم، فرزاد قلندری  در بازدید از پروژه‌های شهری پارس‌آباد اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی در سطح شهرها انجام می‌شود و شهرداری در این زمینه آنچنان که باید ورود نکرده است.

وی با بیان اینکه وقتی وارد شهر می‌شویم با چاله‌ها و لکه‌های موجود در خیابانهای اصلی شهر که عامل اصلی ناراحتی مردم و رانندگان درون شهری است، مواجه می‌شویم، افزود: در راستای ترمیم این معضلات شهری اقدامات اساسی انجام نشده و باید اولویتهای کاری در شهرداری مشخص شود.

قلندری استفاده از سیستمهای روز و فناوری در قرارداد و ثبت و ضبط اسناد و پرونده‌ها را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: شهردار باید اولویتهای کاری خود را با برنامه مشخص تقسیم کار کند تا بتواند در کنار هماهنگی، نظارت و کنترل عالی را داشته باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل بیان کرد: در حال حاضر شهر پارس‌آباد با گذشت زمان بر اثر کوتاهی مسئولان و در مقایسه با سایر شهرهای استان، سیمای یک شهر زیبا و مدرن را در خود نمی‌بیند.

وی با اشاره به فعالیت طرحهای جدید مدیریت پسماند و بازیافت در شهرستان تصریح کرد: مبلغ ۴ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و اجرای این طرح اختصاص می‌یابد که امیدواریم بتونیم با این امر شهد اقداماتی مناسب در این حوزه باشیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل اظهار کرد: دولت علاوه بر پرداخت کمک به شهرداری‌ها انتظار دارد که شهرداریها هم به عنوان سازمان غیردولتی در راستای افزایش رفاه مردم قدم بردارند.

قلندری با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر بیداد می‌کند، افزود: شهرداری پارس‌آباد یکی از بزرگترین شهرداریهای استان اردبیل است اما وضعیت کنونی شهر متاسفانه در شان مردم پارس‌آباد نبوده و به شهردار مهلت یک ماهه داده شده تا وضعیت شهر را بهبود بخشد.