- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

مهار بيكاري و گراني از مطالبات جدي مردم است

به گزارش مغانه، حجت الاسلام صالح اسدي در خطبه هاي نماز جمعه پارس آباد، با قدرداني و تشكر از رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت به خاطر سفر به استان اردبيل، افزود: بدون شك اين سفر آثار و بركات فراواني براي استان و منطقه به دنبال خواهد داشت.
وي، با اشاره به قابليت ها و استعدادهاي منطقه و استان گفت: سفرهاي استان دولت در رونق و حل مشكلات كشور و ايجاد فرصت هاي شغلي جديد بسيار موثر است.
وي، همچنين با تسليت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: آن امام همام در دوران امامت خود كه 34سال طول كشيد، با استفاده بهينه از اين فرصت، خدمات شاياني انجام داد .
او، اضافه كرد: امام صادق(ع) درحاليكه بني اميه و بني عباس مشغول جنگ بودند، چهار هزار شاگرد و عالم تربيت كرد و شاگردان آن حضرت در بيان و تبليغ اسلام راستين در سراسر جهان بسيار زحمت كشيدند.
وي، با بيان اينكه صله ارحام و اهميت دادن به نماز و سبك نشمردن اين فريضه الهي، دو موضوعي است كه امام جعفر صادق(ع) همواره برآن تاكيد داشتند، گفت: خدمات رساني به مردم، ولايت مداري و ولايت پذيري، دوري از محرمات و گناهان، رسيدگي به اعمال خود و رسيدگي و توجه به خانواده از انتظارات آن حضرت از مسلمانان است.
وي، آغاز هفته دولت، روز پزشك، ميلاد فاطمه معصومه (س) و آغاز هفته كرامت را از مناسبت هاي مهم هفته آينده عنوان كرد و خواستار برگزاري هرچه باشكوهتر برنامه هاي ويژه اين مناسبت ها شد.