- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

شهرداری منطقه ۲ پارس آباد تا پایان امسال افتتاح می شود

به گزارش مغانه آنلاین، خیراله سربلند در نشستی با اصحاب رسانه در تشریح فعالیت های یکساله شهرداری پارس آباد افزود: در اوایل آبان سال گذشته مسوولیت شهرداری پارس آباد را با ۶۰میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتم که در سایه همت و تلاش مضاعف و شبانه روزی همکاران و استفاده مطلوب از ظرفیت ها، در این مدت گام های بلندی در راستای عمران و توسعه شهر و رفع مشکلات و کاستی ها برداشته شده است.

وی رقم پرداختی شهرداری پارس آباد در این مدت را نزدیک ۱۵۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در یک سال گذشته حدود ۱۲۰میلیارد ریال کار عمرانی در نقاط و محله های مختلف شهر پارس آباد انجام داده ایم که علاوه بر پرداخت و تسویه این رقم از محل منابع شهرداری ، ۶۰میلیارد ریال بدهی باقیمانده ازسال های گذشته را نیز به ۳۰میلیارد ریال کاهش داده ایم.

وی اضافه کرد: می توانم به جرات بگویم کارها و فعالیت هایی که در عرض یک سال اخیر توسط مجموعه شهرداری و با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای شهر پارس آباد انجام شده، بیشتر از حجم کارهایی است که در ۱۰سال قبل اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری پارس آباد حقوق و مزایای قانونی پرسنل و کارگران شهرداری را قبل از پایان هر ماه به حساب شان واریز کرده ایم.

وی با بیان اینکه گام های مهمی در راستای درآمد زایی برداشته شده است، گفت: کمیسیون های ماده ۱۰۰و ۷۷ و واحد اجرائیات وصولی ظرفیت های خوبی برای ایجاد درآمد برای شهرداری هاست و عدم درآمد شهرداری پارس اباد نیز از ناحیه است.

سربلند بیان کرد: بعد از تحویل پست شهرداری کمیسیون ماده ۷۷را که قبلاً راکد و غیر فعال بود و وجود خارجی نداشت و حتی اعضایش مشخص نبود، این کمیسیون را فعال کردیم و کمیسیون ماده ۱۰۰که در گذشته دو ماه یکبار جلسه برگزار می کرد الان هر ماه دو بار تشکیل جلسه می دهد و پرنده های ارجاعی از طرف کمیسیون ماده ۷۷در این کمیسیون به سرعت رسیدگی می شود.

وی همچنین از تشکیل کمیته درآمدزایی در شهرداری خبر داد و گفت: این کمیته تا کنون ۲۸۶فقره پرونده به واحد فنی احاله کرده است.

شهردار پارس آباد با بیان اینکه در گذشته ، واحد اجرائیات وصولی در این شهرداری وجود خارجی نداشت، اظهار کرد: هشت ماه قبل با فعال کردن این واحد توانستیم درآمد کلانی برای شهرداری کسب کنیم به طوری که به طور میانگین ماهانه حدود ۱۰میلیارد ریال از این محل نصیب شهرداری می شود.

وی میزان درآمد شهرداری پارس آباد را در جریان آبان سال ۹۳تا آبان ۹۴را حدود ۶۱میلیارد ریال و در مدت مشابه امسال را نزدیک ۱۵۰میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در یک سال اخیر تعداد ۱۶۰فقره پرنده در کمیسیون ماده ۷۷شهرداری پارس آباد بررسی شده و این در حالی است در زمان مشابه سال قبل از آن هیچ پرونده ای به کمیسیون ماده ۷۷به عنوان یکی از محل های مناسب برای کسب درآمد ارسال نشده است .

 

 

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "شهرداری منطقه ۲ پارس آباد تا پایان امسال افتتاح می شود"

#1 Comment By علی On 2016/12/28 @ 2:19 ب.ظ

زنده باد فرزند مغان جناب دکتر سربلند…