- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - https://moghanehonline.ir -

منطقه آزاد ارس می تواند بهترین ارمغان سفر رییس جمهوری به مردم پارس آباد باشد

IMG_0173

به گزارش مغانه، ایرج بیگدلو روز چهارشنبه در برنامه دیدار حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری با مردم پارس آباد افزود: امیدواریم به فضل الهی و عنایت ویژه رییس جمهوری، موضوع اتصال پارس آباد به منطقه آزاد ارس و یا ایجاد منطقه آزاد تجاری مغان در دستور کار دولت قرار گیرد و در جلسه روز پنجشنبه شورای اداری استان، رییس جمهور تحقق این مهم را به مردم این شهرستان نوید دهد.

وی، با اشاره به وضعیت نامطلوب و غیراستاندارد محورمواصلاتی پارس آباد – اردبیل و با تاکید بر چهاربانده کردن این مسیر، اظهار کرد: این جاده ارتباطی به قتلگاه تبدیل شده و سالانه در این محور براثر حوادث و تلفات جاده ای، خانواده های زیادی داغدار می شوند.

وی، کمبود آب زراعی و کشاورزی را از مشکلات جدی این شهرستان عنوان و بیان کرد: مغان آب دارد و با وجود قرار گرفتن در کنار رودخانه ارس، تشنه است و بخش کشاورزی آن با معضل کمبود آب مواجه است.

وی، با بیان اینکه این شهرستان، در زمینه های آب آشامیدنی و کشاورزی نیازمند برنامه های ویژه دولت است، ادامه داد: زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که پارس آباد در جلوی چشمان کشور اذربایجان چنین وضعیتی داشته باشد.

او، تحقق سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را در گرو کار و تلاش و تولید دانست و گفت:

جوانان موتور محرک جامعه هستند باید در سایه دولت تدبیر و امید تدبیری برای این جوانان و آینده سازان مملکت اتخاذ شود.

وی، با بیان اینکه کشاورزی پارس اباد به علت فقدان صنایع بسته بندی، تبدیلی و تکمیلی و فرآوری، پروسه ناقصی را طی می کند، اضافه کرد: تولید در این منطقه صورت می گیرد اما نبود صنایع تکمیلی و تبدیلی، مانع رونق کشاورزی و تولید در این شهرستان شده است.

وی، با اشاره به مشارکت 95درصدی مردم پارس آباد در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، ادامه داد: در این انتخابات، بیش از 73درصد رای دهندگان پارس آبادی به دکتر روحانی رای دادند.

بیگدلو، به حضور فعال و آگاهانه مردم این شهرستان در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب اشاره و بیان کرد: تقدیم 255شهید والامقام و 73آزاده سرافراز در دوران دفاع مقدس، موید این ادعاست.

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "منطقه آزاد ارس می تواند بهترین ارمغان سفر رییس جمهوری به مردم پارس آباد باشد"

#1 Comment By رحمتی On 2014/08/20 @ 8:52 ب.ظ

بنده در این مراسم حضور داشتم و از نزدیک بیانات شیوا و سخنان از دل برآمده فرماندار محبوب و محجوب را شنیدم و من نیز همانند هزاران فرد حاضر در این مراسم جناب مهندس ایرج بیگدلو را از اینکه در سخنانی کوتاه ، مشکلات و نیازهای بزرگ ما را به شایستگی به سمع معاون رییس جمهور رساندند تحسین کردم .

#2 Comment By سلیمانی On 2014/08/20 @ 8:54 ب.ظ

آقای فرماندار تشکر-تشکر

#3 Comment By بابایی On 2014/08/20 @ 8:57 ب.ظ

مطمئن هستم در سایه تلاش و درایت آقای بیگدلو، مردم پارس آباد به برخی از آرزوهای بزرگ خود خواهند رسید.

#4 Comment By دوست مغان و مغانه On 2014/08/21 @ 3:06 ق.ظ

جان من تا حالا پارس آباد فرمانداری به این ولایتمداری ،خوش بیان ، جدی ٰ،پیگیر و مدیر و مدبر دیده است؟! بیایید حمایت قاطع ازچنین شخصی که بیش از خود پارس آبادیها به شهر ما دلش می سوزد اعلام نماییم.