امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 25th, 2014 6:12 | کد خبر : 6081 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

منشأ بسیاری از اختلاف ها در جهان به دلیل دور شدن از قرآن است

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه قرن حاضر، قرن زر و زور و تزویر است، گفت: منشأ و خاستگاه بسیاری از چالش ها، تنش ها و اختلاف ها در جهان به دلیل دور شدن از قرآن کریم است.

IMG_0171

به گزارش مغانه، ایرج بیگدلو در آیین بدرقه گروه 11نفره حافظان موسسه قرآنی تسنیم پارس آباد برای اجرای زنده در طرح بزرگ قرآنی 1448 شبکه قرآن و معارف سیما، افزود: انس با قرآن، سبب رستگاری و سعادت واقعی انسان در دنیا و آخرت می شود.

وی، با بیان اینکه باید فرزندان خود را از سنین کودکی با قرآن و مفاهیم و آموزه های دینی آشنا کنیم، اظهار کرد: اشاعه ی فرهنگ قرآنی در جامعه و آشنا سازی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با کتاب آسمانی، از مهم ترین راه های مقابله با هجمه های فرهنگی بیگانگان است.

وی، به ظرفیت های بالای این شهرستان در زمینه ی قرآن اشاره و بیان کرد: پارس آباد با وجود قرار گرفتن در خط مقدم تهاجم فرهنگی بیگانگان، مهد تربیت و پرورش قرآن آموزان و قرآن پژوهان است.

او، حافظان قرآن موسسه تسنیم را، سفیران قرآنی این منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای خوب در طرح قرآنی 1448شبکه قرآن، سفیران و نماینده شایسته ای برای این شهرستان ولایت مدار باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد نیز گفت: پارس آباد، اولین شهرستان در سطح کشور است که حافظان قرآن آن در برنامه 1448شبکه قرآن به صورت زنده برنامه اجرا می کنند.

یوسف روزگاری، با ابراز رضایت از فعالیت ها و عملکرد موسسه قرآنی تسنیم این شهرستان افزود: فعالیت ها و تلاش های این موسسه در ترویج فرهنگ قرآن در جامعه بسیار موثر است.

در این مراسم فرماندار پارس آباد با اعطای هدیه ای از خدمات و تلاش های “ولی شجاعی” مدیر موسسه قرآنی تسنیم این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش مغانه، امسال طرح بزرگ قرآني 1448 شبكه قرآن و معارف سيما با موضوع قرآن كريم و محوریت سبك زندگي اسلامي از 22خرداد ماه شروع شده است که این طرح عظیم تا 16شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

IMG_0188 IMG_0189 IMG_0183

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

بسیار عالیه